וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: שרצקי נזף בשופט, שיר צדק: "יש יותר לחץ ככל שהעונה מתקדמת"

למרות המקום הראשון והניצחון על הפועל תל אביב, בעירוני קרית שמונה מודאגים מהיכולת. צדק: "צריכים לשחק משוחרר ולהיות אמיצים". איזי שרצקי יועמד לדין בעקבות התבטאויותיו לאחר המשחק

one

בעירוני קרית שמונה המשיכו אמש (שני) בשגרה של התקופה האחרונה. מצד אחד, הם מאוכזבים מהיכולת, אך מהצד השני מרוצים מקצב צבירת הנקודות ומהעובדה שהקבוצה במקום הראשון. בסיום ה-0:1 מול הפועל תל אביב נראה הבעלים איזי שרצקי מאוד לא שבע רצון מהיכולת של הקבוצה. למרות זאת, במועדון אמרו שאם בתקופה כזו הקבוצה ממשיכה לנצח, זה רק מעיד על העוצמה של המועדון ושל הקבוצה שנבנתה בשנתיים האחרונות.

"כמובן שלוקחים יותר את שלוש הנקודות מאת היכולת, אבל אם אנחנו רוצים להמשיך ולהילחם בצמרת הגבוהה, אז אנחנו צריכים להשתפר", אמר בלם קרית שמונה שיר צדק, "אנחנו יודעים מה הבעיות שלנו. אנחנו צריכים לשחק יותר משוחרר וכל אחד צריך לקחת יותר על עצמו ולהיות יותר אמיצים. יש לנו יכולות התקפיות ונראה לי שזה יותר תלוי במנטליות. את היכולות ההגנתיות אנחנו מציגים בכל שבוע מחדש ומה שמייחד אותנו זה שכולם עובדים ביחד".

על חיזוק אפשרי בינואר אמר צדק: "יש לנו סגל ממש טוב ותחרות טובה על ההרכב בכל העמדות. מבחינת חיזוק, איזי וברק מחליטים והם יודעים לעשות את העבודה. אני לא מדבר עם איזי על דברים מקצועיים". על הטענות שהיה עצבני במהלך המשחק אמר צדק: "אני מעריך את לירן ליאני מאוד והוא הסביר לי למה הוא נתן לי צהוב. בכל משחק אני מנסה לזהות את המומנטום ולהגיב בצורה הטובה ביותר כדי לעזור למאמן להשפיע על המשחק וזה חלק ממה שהופך אותי לשיר צדק".

על היכולת החלשה בחודש האחרון אמר הקפטן: "אני לא חושב שזה נובע מחוסר מחוייבות, השחקנים מחוייבים מאוד. אנחנו צריכים להיות יותר משוחררים ואז נשתפר. כמובן שיש יותר לחץ ככל שהעונה מתקדמת, אבל אנחנו יודעים להתמודד עם הלחץ הזה".

גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
תקרית עם זגורי בסיום המשחק. חיימוב/ברני ארדוב

בסיום המשחק נרשמה תקרית בין קשר הפועל תל אביב ישראל זגורי לשוער קרית שמונה גיא חיימוב, אך אנשי קרית שמונה הרחיקו מיד את השוער ולשמחתם נמנעה תקרית חמורה אף יותר. אופיר מזרחי, שהוחלף, סובל מהתכווצות שרירים ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק בשבת מול מכבי נתניה, כשגם קאסיו פרננדס, שעדיין לא חזר לאימונים, בספק למשחק.

בקבוצה ציינו שהם משוכנעים שמינדאוגאס פאנקה מאוכזב באופן טבעי מהדקות המועטות שהוא מקבל, אך ציינו שבמועדון לא התקבלה החלטה לחתוך אותו בשלב זה. בקרית שמונה יחכו כדי לראות אם לעשות שינויים במצבת הזרים ופאנקה ייחתך רק אם יגיע חיזוק זר בחלק ההתקפי.

שמו של פאנקה עלה אצל אנשי בית"ר ירושלים כמועמד להגיע, אך קרית שמונה צפויה לבקש סכום כספי לא מבוטל ובשלב זה הבעלים איזי שרצקי מעונייו להשאיר את מצבת הזרים כפי שהיא. לאחרונה העלו גורמים במועדון את האופציה להעלות את הוגו, חלוצה של קבוצת הנוער, לבוגרים. לפחות בשלב זה נראה שזה יידחה לפחות עד העונה הבאה, שכן השחקן צפוי לעבור ניתוח בברכו בתקופה הקרובה. הוגו סובל מכאבים בברך וצפוי לעבור בקרוב ניתוח שישבית אותו לתקופה שבין שלושה לשישה שבועות. ההחלטה הסופית לגביו תתקבל רק בהמשך השבוע וייתכן שהחלוץ יבקש למשוך עם הפציעה מאשר לעבור ניתוח. כמו כן, בקבוצה ציינו שמעבר מהנוער לבוגרים אינו קל וייתכן שיחכו לכך שהשחקן יתאמן באופן סדיר עם הבוגרים בסוף העונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יעמוד לדין. שרצקי/אדריאן הרבשטיין

לירן ליאני ששפט אתמול את המשחק בין הפועל תל אביב לעירוני קרית שמונה ציין בדו"ח השיפוט שלו אירוע די חריג שקרה בסיום המשחק. בעלי קרית שמונה איזי שרצקי נכנס לחדר השופטים בסיום וביקש לדבר עם השופטים על חלק מההחלטות שקיבלו.

תחילה שוחח שרצקי עם אחד משופטי הרחבות מנשה משיח, אבל בהמשך פנה אל ליאני וביקש לדעת מדוע הוא לא שלף כרטיס אדום לסארי פלאח. ליאני הסביר לשרצקי שבלם הפועל תל אביב לא קיבל כרטיס אדום אף שהכשיל שחקן מקרית שמונה כשהוא אחרון במגרש, מאחר שהדבר היה במרכז השדה ולא היה קרוב אפילו למניעת שער ודאי.

ההסבר של ליאני התקבל על ידי שרצקי שביקש גם לדעת מדוע לפלאח לא הוצא כרטיס צהוב. ליאני הסביר שדווקא כן נשלף לפלאח כרטיס צהוב מספר שניות אחרי האירוע. ההסברים כנראה סיפקו את שרצקי, אבל בטרם הוא עזב את חדר השופטים הוא שוב פנה אל ליאני כדי לדבר איתו על הפנדל שהוא לא שרק לטובת קרית שמונה במשחקה מול הפועל באר שבע, אז כזכור נגע שחקן של באר שבע בכדור בידו ברחבה והיה מקום לשרוק לפנדל לטובת קרית שמונה. שרצקי הוסיף גם הערה מקצועית בעניין לליאני בטרם עזב את החדר.

תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד לדין את שרצקי בעקבות הדו"ח של ליאני. באיגוד השופטים אמרו שמהות העבירה היא עצם הכניסה של שרצקי לחדר השופטים. "נושא תפקיד יכול להיכנס לחדר השופטים כדי ללחוץ יד ולהגיד 'תודה' על השיפוט", אמר גורם באיגוד. "נושא תפקיד לא יכול להיכנס לחדר השופטים, להעיר הערות ולדרוש הבהרות".

הפועל תל אביב נראתה דווקא לא רע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully