וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: ליברפול הביסה 1:4 את סוונסי, שער הזוי לללאנה

צמד של אדם ללאנה, כולל אחד הזוי אחרי טעות של לוקאש פביאנסקי, שער של אלברטו מורנו ועצמי של ג'ונג'ו שלבי סידרו למייטי רדס ניצחון שני ברציפות. גילפי סיגורדסון כבש לוולשים, שאיבדו את המקום השמיני למנצחת

one

נו, אז כנראה שחג המולד עושה טוב לליברפול. הקבוצה של ברנדן רוג'רס, שהצליחה לנצח 0:1 את ברנלי במחזור הבוקסינג דיי, רשמה הערב (שני) ניצחון במשחק האחרון בפרמיירליג בשנת 2014. המייטי רדס עשו את זה עם 1:4 מרשים במיוחד מול סוונסי, שהקדימה אותה בטבלה ערב המחזור. אדם ללאנה כבש צמד, אלברטו מורנו עוד אחד ושער עצמי של ג'ונג'ו שלבי סידרו לליברפול ניצחון, שהעלה אותם אל המקום השמיני על חשבון סוונסי כשלשתיהן יש 28 נקודות.

שחקני ליברפול חוגגים. GettyImages
חגיגה אדומה. שחקני ליברפול חוגגים/GettyImages

ליברפול כבשה את השער הראשון בדקה ה-33 כשמסירת רוחב נהדרת של ג'ורדן הנדרסון מצאה את אלברטו מורנו, שנותר חופשי לגמרי ובעט מחמישה מטר פנימה את ה-0:1. שער ראשון למגן הספרדי באנפילד ושני בסך הכל במדי המייטי רדס.

השער השני הגיע בדקה ה-51 והוא היה מוזר במיוחד. לוקאש פביאנסקי קיבל כדור בחזרה מההגנה וניסה לבעוט ולהרחיק, אבל בעט אותו על גופו של אדם ללאנה ומשם זה הלך פנימה, 0:2 משעשע לליברפול. סוונסי הצליחה לצמק כעבור דקה עם שער של גילפי סיגורדסון מקרוב לאחר שמוחמדו סאקו הרחיק כדור לא מספיק טוב והוולשים צימקו ל-2:1.

בדקה ה-61 הצליחה ליברפול לכבוש את השלישי, כששוב זה היה אדם ללאנה לאחר בישול של פליפה קוטיניו וקבע 1:3. החגיגה של ברנדן רוג'רס נמשכה בדקה ה-69 והפעם זה היה בזכות שער עצמי של לא אחר מאשר האקס ג'ונג'ו שלבי, שניסה להרחיק הגבהה ונגח לשערו שלו את ה-1:4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלברטו מורנו שחקן ליברפול. GettyImages
שער ראשון שלו באנפילד. אלברטו מורנו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully