וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "מנהיגי הכדורסל נרדמו בשמירה במשך שנים רבות"

29.12.2014 / 22:30

יו"ר סיעת "עוז" הגיב להחלטה של איגוד הכדורסל להגיש בג"ץ נגד הטוטו בנושא חלוקת ההקצבות וכספי השיווק: "קרב ארוך שדורש ניהול נכון"

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. קובי אליהו
זועם. שרף/קובי אליהו

יושב ראש סיעת "עוז" באיגוד הכדורסל צביקה שרף שלח היום (שני) מכתב ארוך לחברי הנהלת איגוד הכדורסל אותו פרסם גם בעמוד הפייסבוק שלו. עיקר המכתב נוגע להחלטת יו"ר האיגוד עמירם הלוי להגיש בג"ץ נגד הטוטו בנושא חלוקת ההקצבות, וזאת לאחר שאושר הסכם השיווק של הכדורגל לשנה שלישית.

"איגוד הכדורסל היה בימים האחרונים בכותרות ומהצד השלילי קל מאד להטיח ביקורת ולהשמיץ את סיעת עוז, אבל סיעת עוז פשוט מנסה מתוך אהבה ודאגה אמיתית לכדורסל לשנות ולשפר את הכדורסל, את ניהולו ואת נקיונו", פתח שרף את מכתבו, "כל מי שישים את ידו על ליבו וכשהוא לבד יודע שאני וחבריי לסיעה צודקים, אנחנו נמצאים בפתח שנת 2015 אבל מתנהלים כמו בשנות השמונים".

על כספי השיווק הדלים שמקבלים קבוצות בליגת העל לגברים ולנשים וקבוצות הגברים בליגה הלאומית הוסיף המאמן הלאומי לשעבר, "כל נושא כספי השווק של מועצת ההימורים וכספים אחרים, הוזנחו בכדורסל כבר מזה שנים רבות. אני נכנסתי להנהלה רק בקדנציה הנוכחית ,אבל כל חברי ומנהיגי הכדורסל נרדמו בשמירה במשך שנים רבות, ונכון להיום בגלל זה ובגלל אנוכיות שבה כל אחד חשב רק על עצמו. בכדורסל, הצליח מר אבנר קופל וכאן אני מחלק לו מחמאה, להבין את הכסף שיש בווינר, הסתער על כספי השיווק של הכדורסל ודאג רק לליגה הראשונה. כל אנשי איגוד הכדורסל שכיהנו כחברי הנהלה נירדמו בשמירה, אלה שישבו גם באיגוד הכדורסל וגם במנהלת לא רצו לשים לב למה שקורה, ולחשוב על כל הענף, הם עסקו בחלקת האלוהים הקטנה שלהם, וכל ענף הכדורסל הוזנח ונשאר מאחור".

שרף זעם על ההחלטה של הלוי להצטרף לבג"ץ של מנהלת ליגת העל לנשים, שהוגש בעקבות הורדת כספי השיווק לענף מ-2 מיליון שקלים לחצי מיליון שקלים בלבד ודורש שינוי, "מאחר ואין באיגוד הכדורסל מי שיעשה עבודת ארגון ומטה נכונה וראויה בכל נושא, ובטח בנושא הזה, שתשיג לכדורסל את המגיע לו, מן הראוי שתוקם ועדה מצומצמת מבין חברי ההנהלה המתאימים שתיקח על עצמה את הטיפול בנושא, בראשות מישהו מחברי ההנהלה אני חוזר ואומר, חברי הנהלה מתאימים, ולא לפי חלוקה לסיעות ומרכזים, הועדה תשב תציע הצעות לטיפול בנושא כולל השגת המימון, כי נדרשת פה השקעה רצינית של זמן ומומחים לעניין זה נדרשת הנהגה נכונה, תגובות מהירות, התיעצויות דחופות, ניהול משברים ויח"צנות".

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully