וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי ודונלד סנפורד הוכתרו כספורטאי השנה

השניים קיבלו מענק של 40 אלף שקל מהוועד האולימפי. האתלט פרץ בבכי, ואמר: "מקווה להשיג עוד מדליות". ג'רבי: "השנה הסתיימה בצורה מעולה, מגיעה תמיד כדי לזכות במדליית זהב"

האתלט דונלד סנפורד בוכה עם בחירתו לספורטאי השנה של הוועד האולימפי. מגד גוזני
התרגש. סנפורד פורץ בבכי/מגד גוזני

הוועד האולימפי בישראל הכתיר הערב (שני) את הג'ודוקא ירדן ג'רבי והאתלט דונלד סנפורד כספורטאי השנה של ישראל בערב שנושא את שמו של יורם אוברקוביץ' ז"ל. באירוע שנערך בסוזן דלל התכנסו אנשי הספורט האולימפי וכיבדו את השניים על הישגיהם בשנת 2014.

ג'רבי, שזכתה השנה במדליית הכסף באליפות העולם שנערכה ברוסיה וכן בשלוש מדליות זהב ושתי מדליות כסף בטורנירים מסדרת הגרנד פרי, הייתה נרגשת לאור הזכייה השנייה ברציפות, ואמרה: "הייתה שנה חצי-חצי, אבל היא הסתיימה מעולה. לפעמים הולך לי ולפעמים לא, אבל אני מגיעה תמיד כדי לזכות בזהב".

הג'ודוקא ירדן ג'רבי. מגד גוזני
"סיום שנה מעולה". ג'רבי/מגד גוזני

דונלד סנפורד, שכיכב על המסלול באליפות אירופה באתלטיקה וסיים עם מדליית ארד חלומית ב-400 מטר, פרץ בבכי בעת קבלת הפרס, ואמר: "אני מתרגש כי זו הפעם הראשונה שלי בטקס כזה. התאמנתי קשה וזה השתלם. עכשיו מתחילה עונה חדשה ואני מקווה להשיג עוד מדליות". במהלך הערב קיבלו השניים מענק מיוחד של 40 אלף שקל כל אחד.

הספורטאי הצעיר של השנה הוא ברוך שמאילוב שהוכתר השנה לאלוף אירופה לנוער וזכה גם במדליית ארד באליפות העולם לנוער וסיים את השנה בזכייה במדליית זהב באירופה עד גיל 23. הפרס לספורטאית הצעירה הוענק לצמד שייטות ה-470 נויה ברעם ורימון שושן שזכו במדליית ארד באליפות העולם ומדליית כסף באליפות אירופה. הספורטאים הצעירים קיבלו מענק כספי של 5,000 שקל כל אחד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יעל ארד עם הג'ודוקא ירדן ג'רבי. ברני ארדוב
ג'רבי עם יעל ארד/ברני ארדוב
השחיין יעקב תומרקין עם המתעמל אלכס שטילוב. מגד גוזני
תומרקין עם שטילוב/מגד גוזני
הג'ודוקא הישראלי ברוך שמאילוב. ברני ארדוב
הספורטאי הצעיר של השנה. שמאילוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully