וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה סימנה את מרגוליס, רייכרט וגולדברג מבוקשים

29.12.2014 / 17:21

המלאבסים מרוצים מהשתלבותם של המושאלים, ומעוניינים לצרף לפחות עוד שחקן אחד בחלון ההעברות. שחקני מכבי תל אביב על הכוונת, בעוד הקבוצה תשאיל בעצמה מספר צעירים

one

בהפועל פתח תקוה מרוצים מאוד מהמושאלים הצעירים שהצטרפו לקבוצה בתחילת העונה ורוצים לצרף לפחות עוד שחקן אחד כמושאל בחלון ההעברות הקרוב. המטרה היא לצרף עוד שחקן ממכבי תל אביב או מכבי חיפה, כאשר השם הכי בולט ברשימת המבוקשים הוא גאל מרגוליס. במכבי תל אביב הפסיקו לתת אשראי לחלוץ, שלא נמצא בסגל למשחקי הליגה כבר זמן רב. בפתח תקוה מאמינים כי מרגוליס, בדומה לעמרי אלטמן, יוכל לזכות לדקות משחק ובכך לתרום לקבוצה במאבקה על ההישארות בליגה וגם לעזור לעצמו להתפתח. בקבוצה מתכוונים לפנות לשחקן ולאביו אבל קודם למכבי תל אביב כדי לקבל את אישורה למהלך. גם בן רייכרט ושון גולדברג ממכבי תל אביב מאוד מבוקשים כמושאלים עד סוף העונה.

במקביל לניסיון של הקבוצה לצרף שחקנים כמושאלים, החליטו היום (שני) במועדון להשאיל בעצמם שחקנים כדי שיצברו דקות משחק. עומר משאלה, גיא שמיר, מייקל סממה ועומר שרעבי קיבלו הודעות שיחפשו קבוצות אחרות כדי לשחק. משאלה כבר מצא קבוצה ואמור לעבור להכח עמידר רמת גן. כל הארבעה מרוויחים משכורות של חיילים ולכן מדובר בחסכון של 17 אלף שקל בחודש ביחד. אם פתח תקוה תוכל לצרף שחקנים נוספים, היא תשחרר שני שחקנים נוספים מהסגל.

גאל מרגוליס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
על הכוונת. מרגוליס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully