וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "מייקל ג'ורדן של הגמדים" מככב על המגרש ומחוצה לו

ג'מאני סוואנסון מתנשא לגובה של 1.30 מטר בלבד, אבל מצליח להתמודד עם שחקנים גבוהים ממנו בהרבה. אחרי שכבר מזמן הפך למפורסם בארה"ב, השבוע הסיפור שלו פורסם במקומות נוספים

ג'מאני סוואנסון הוא כנראה שחקן הכדורסל הגמד הכי טוב בעולם. משרד הבריאות האמריקני מגדיר אדם מבוגר כגמד אם גובהו לא עולה על 1.45 מטר, אבל ג'מאני בן ה-29 מתנשא לגובה של 1.30 מטר בלבד. כך שאין טעם אפילו להתווכח.

סוואנסון מכונה "מייקל ג'ורדן של הגמדים". בזכות הרשתות החברתיות, הוא הפך למפורסם ולא מעט ידוענים שהגיעו לניו יורק, התייצבו לשחק איתו או מולו, בין היתר דייויד בקהאם וג'יימי פוקס. הוא מוזמן דרך קבע לאירועי צדקה נוצצים בתפוח הגדול ולאחרונה גם גילם תפקיד קטן בסרט קולנוע.

אבל סוואנסון הוא לא רק ידוען - מדובר בשחקן כדורסל מצוין. כשהוא לא מתחרה ביריבים גבוהים ממנו בהרבה, הוא משחק בין היתר בניו יורק טאוורס, קבוצה שמורכבת אך ורק מגמדים ושמתמודדת במשחקי ראווה שונים. ושם הוא מנצל את כישורי הכדורסל המצוינים שלו.

ביממה האחרונה הסיפור שלו פורסם בהרחבה דווקא בתקשורת הבריטית, שלא ממש עוקבת אחרי כדורסל באדיקות. "אנשים מזלזלים בי וזה רק גורם לי לעוד יותר מוטיבציה", הוא אמר, "אנשים חושבים שבגלל שהם יותר גבוהים ממני, הם יכולים לעשות עלי נקודות. אבל זה שאני קטן, לא אומר שאני חלש".

ג'מאני נולד למשפחה של נמוכי קומה ולמרות שלא היה לו סיכוי להפוך לכדורסלן מקצוען ב-NBA למשל, הוא לא ויתר על האהבה הגדולה. "כשהייתי ילד הייתי ישן עם כדורסל במקום דובי. זה משהו שאני אוהב - זה זורם לי בדם. כל מה שרציתי לעשות כל חיי זה לשחק כדורסל. העולם הוא במה ואני כאן כדי להופיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully