וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים יתחרטו? הבכורה האדירה של מנסה בונסו ביוון

הסנטר הבריטי, שרק לפני כמה ימים שוחרר מהקבוצה של דני פרנקו, סיים עם 23 נקודות ו-15 ריבאונדים במשחקו הראשון במדי א.א.ק אתונה. וגם: המשחק המפלצתי של היהלום של מכבי תל אביב

פופס מנסה בונסו שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
בירושלים יתחרטו? מנסה בונסו/קובי אליהו

רק לפני שלושה ימים שוחרר פופס מנסה בונסו מהפועל ירושלים, חודש בלבד לאחר שהגיע בקול תרועה רמה לקבוצה מהבירה. הסנטר הבריטי לא חיכה יותר מדי ומיד חתם בא.א.ק אתונה מהליגה היוונית ואתמול (ראשון), הוא כבר רשם הופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה. ואיזו בכורה זו הייתה.

מנסה בונסו קפץ היישר אל המים העמוקים ושיחק לא פחות מ-37:23 דקות. בזמן הזה הוא הספיק לרשום שורה סטטיסטית כבירה, כאשר קלע 23 נקודות ב-10 מ-15 לשתיים ו-3 מ-8 מהקו. אם זה לא מספיק, הרי שהוא גם קטף 15 ריבאונדים, חמישה מהם בהתקפה. א.א.ק ניצחה 77:85 את רת'ימנו השלישית והיא במקום החמישי בטבלה.

* שחקן מכבי תל אביב, דראגן בנדר, הבריק היום בניצחון של קבוצת הנוער 76:101 על וירטוס בולוניה בטורניר הנוער. הקרואטי בן ה-17, 2.08 קלע 43 נקודות ב-18 מ-28 מהשדה, לקח 21 ריבאונדים, חילק 6 אסיסטים וחטף 5 כדורים. בסך הכול 66 נקודות מדד. מכבי תל אביב הפסידה ביום המשחקים הראשון 77:71 לציבונה זאגרב וביום המשחקים השני נכנעה לבאמברג הגרמנית 74:67. היום היא פגשה את וירטוס בולוניה למשחק הדירוג על המקום השביעי ובנדר סיפק קונצרט נדיר.

* בנוסף, בכדורסל האירופי היו מספר החתמות ביממה האחרונה: סשה וויאצ'יץ' ודמיר מרקוטה חוזרים לטורקיה ויחתמו באיסטנבול BSB. ניקוס זיסיס עזב את קאזאן וחתם בפנרבחצ'ה/אולקר. בן האנסבורו חתם בקוצ'ה לבוראל ויטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully