וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה דרוכה: האיסור על רכישת שחקנים יבוטל בשלישי?

הערעור של הקטאלנים בדבר העונש הכבד שקיבלו ושאמור למנוע מהם להביא שחקנים עד ינואר 2016 יישמע ב-CAS. מה הן האפשרויות שעומדות בפני הקבוצה אם העונש יבוטל? ואם לא?

ברצלונה חוגגת עם ליאונל מסי. GettyImages
מתכוננים לערעור/GettyImages

ברצלונה מתכוננת לקראת אחד הימים החשובים ביותר שלה בשנים האחרונות, ההחלטה שניתנן מחר (שלישי) בנוגע לערעור אותו הגישה ל-CAS, בית הדין הגבוה לספורט, על העונש הכבד שספגה, אשר במסגרתו היא לא תהיה רשאית לרכוש שחקנים עד ינואר 2016.

בחודש אפריל הודיעה פיפ"א לברצלונה כי לאחר שעברה על חוקי ההעברות לקטינים היא לא תהיה רשאית להחתים שחקנים במשך שנה. בארסה הגישה ערעור לפיפ"א וביצוע העונש נדחה, מה שאיפשר לקטאלנים לצאת למסע רכש נרחב, אשר בשיאו הגיע למועדון לואיס סוארס תמורת 81 מיליון יורו. לאחר מכן, כאשר הערעור נדחה, העונש הוחזר והקבוצה ערערה שוב, הפעם ל-CAS.

כעת ניצבות בפני ברצלונה שתי אפשרויות. הראשונה, קבלת הערעור וביטול העונש. במקרה כזה, לקבוצה כבר יש רשימת רכש ברורה, כאשר במוקד ניצבים הבאתם של בלם חדש ובעיקר, מגן ימני. הבעיה בעמדת המגן היא הבולטת ביותר, שכן דני אלבס מסיים חוזה עם תום העונה, דוגלאס מתקשה להרשים ומרטין מונטויה ביקש לעזוב.

האפשרות השנייה היא שהערעור יידחה. במקרה כזה, בבארסה יצטרכו למצוא פתרונות יצירתיים. בתור התחלה, בקבוצה יעבדו קשה על מנת להשאיר, לפחות עד ינואר 2016, את כל השחקנים המרכזיים בסגל. מעבר לכך, ברצלונה צפויה לפנות ליהלומים הצעירים שלה. לאחרונה קיבל אדאמה טראורה חוזה חדש ואם הערעור יידחה, הוא לא צפוי להיות מושאל להתבשלות בקבוצה אחרת, כמו שבבארסה תכננו במקור. גם אלן חלילוביץ' וסרג'י סמפר יקבלו את הצ'אנס עם הקבוצה הבכירה והמושאלים דניס סוארס וג'רארד דאולופאו יוחזרו מסביליה. התשובות: מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully