וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס מאושר: "בשעה טובה, בחזרה בבית. תודה לכל מי שאיפשר לחלום לקרות"

אתלטיקו מדריד הודיעה רשמית על שובו של "אל ניניו" אחרי שבע שנים: "אני מחפש מקום להיות בו מאושר ואין כמו אתלטיקו. זו פריבילגיה". פאביו קאפלו מודאג: "אני חושב שהוא נראה אבוד"

פרננדו טורס חלוץ נבחרת ספרד. AP
יוצג בשבוע הבא/AP

יום ראשון יהיה יום חג בוויסנטה קלדרון. אל ניניו, פרננדו טורס, חוזר הביתה אחרי מסע ארוך שכלל שנים גדולות בליברפול, נפילה בצ'לסי ודעיכה מוחלטת במילאן. לאחר לילה שלם של משא ומתן, אלופת ספרד הודיעה היום (שני) באופן רשמי: "פרננדו טורס חוזר לאתלטיקו אחרי הסכם שהושג בין המועדון שלנו למילאן. החלוץ הבינלאומי ישחק אצלנו בעונה וחצי הקרובות. ההצטרפות שלו תלויה בבדיקות הרפואיות. טורס חוזר הביתה, אל המקום בו הוא בנה את הקריירה שלו והפך לאחד הכוכבים הגדולים. ב-2001, בגיל 17 וקצת, הוא כבר ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הרוחיבלאנקוס בליגה השנייה ולמרות גילו הצעיר לא עזב מאותו רגע את הקבוצה הבכירה שלנו, במשך שש השנים הבאות. הוא הפך לקפטן הקבוצה וכבש 91 שערים ב-244 משחקים".

כאמור, הקולצ'ונרוס ייאלצו לחכות עד לשבוע הבא על מנת להציג את טורס, שכן רק אז ייפתח באופן רשמי חלון ההעברות בכדורגל האיטלקי והחלוץ, שעבר מצ'לסי למילאן על מנת להיות מושאל לאתלטיקו, יוכל להשלים את המסע שלו. טורס בינתיים, כבר נרגש ולא יכול לחכות. מיד לאחר ההודעה הרשמית של אתלטיקו, החלוץ צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בשעה טובה, בחזרה בבית. תודה לכל מי שאיפשר לחלום הזה לקרות. יאללה אתלטי".

טורס, ששוהה כרגע עם מילאן בדובאי, שם ישחקו הרוסונרי מחר מול אלופת אירופה ריאל מדריד במשחק ראווה, אמר בהמשך לכלי התקשורת: "אני מחפש מקום להיות מאושר בו ואין מקום טוב יותר עבור זה מאשר אתלטיקו. זו פריבילגיה להיות חלק מהקבוצה הזו. החלום שלי הוגשם במשחק הבכורה שלי בקבוצה, בגיל 17. היה לי קשה לעזוב את הקבוצה לפני שבע שנים, כי אני אוהד שלה. אבל מאז גם אני וגם המועדון צמחנו וזכינו בתארים. היה לי טוב בקבוצות אחרות, אבל אין כמו אתלטיקו".

החלוץ לא יתאמן עם מילאן לקראת המשחק מול מי שתהיה מעכשיו יריבתו העירונית. הוא כמובן לא ישחק מחר וכבר היום הוא צפוי לקיים מסיבת עיתונאים עם מיגל אנחל חיל, מי שניהל את המשא ומתן מטעם אתלטיקו. לאחר מכן, השניים ימריאו יחד מדובאי למדריד, שם יצטרף טורס אל חבריו החדשים. מי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא אלסיו צ'רצ'י. האיטלקי ינחת הלילה במילאנו, יעבור בדיקות רפואיות ויחבור לקבוצה של פיפו אינזאגי בהמשך השבוע.

ומה אומרים מסביב? חברו של טורס למילאן, הקשר ג'קומו בונאונטורה, מאמין: "כל מה שהיה חסר לפרננדו כדי להצליח אצלנו היה קצת זמן, אבל הוא ניצל את ההזדמנות על מנת לחזור למועדון שהוא אוהב ואנחנו מאחלים לו רק טוב. העברנו איתו רק זמן קצר, אבל יצרנו יחסים מאוד טובים ואפשר להגיד עליו רק מילים טובות". לעומת זאת, המאמן הוותיק פאביו קאפלו לא משוכנע שהמעבר יצליח: "אני חושב שטורס נראה אבוד. התחושה שלי היא שאין לו עוד כוח כדי לצאת קדימה עם הכדור ולהגיע לשער של היריבות".

אגב, טורס הוא השחקן היחיד אי פעם ששיחק וזכה בגמר מונדיאל, גמר יורו, גמר ליגת האלופות וגמר הליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מזהים? פרננדו טורס והילד, קוקה. בקרוב הם ישתפו פעולה

והנה אל ניניו עם מאמנו החדש, דייגו סימאונה. מתרגשים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully