וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ולארי קאיודה ממתינים לתשובות מסלטיק וגנט

29.12.2014 / 11:22

בקבוצה מקווים מאוד למכור את הניגרי, דבר שיסייע להימנע מכניסה להליך פירוק. הבעלים אלי שגב צריך לאשר את עסקת תכנית ההבראה ויעביר כמיליון שקל לתפעול ומשכורות

one

לארי קאיודה ומכבי נתניה ממתינים לתשובות מסלטיק ומגנט המגלות עניין בחלוץ. סוכן השחקנים דודו דהאן, שמתווך בעסקת מכירתו של החלוץ, עדכן את ראשי המועדון ואת השחקן כי כרגע עדיין יש פערים גדולים בין הסכום שנתניה רוצה לבין מה ששני המועדונים מוכנים לשלם עבורו. בתחילת השבוע הבא, אחרי שיסתיימו באירופה חגיגות השנה החדשה, גם סלטיק וגם גנט אמורות להכניס להילוך גבוה את עסקת הניגרי. בנתניה מקווים כי העניין ייסגר מאחר שמכירתו של החלוץ קריטית בכל הקשור לתהליך ההבראה שמתוכנן למועדון. במועדון רוצים מיליון יורו עבורו מאחר ש-30 אחוז מהכרטיס אמורים לעבור לקבוצתו הניגרית הארטלנד.

הבעלים אלי שגב הבטיח להעביר עד מחר סכום של מיליון שקל לתפעול המועדון ולמשכורות. שגב קיבל אתמול מהמנכ"ל רועי דניאל את עיקרי תכנית ההתייעלות שמתוכננת לקבוצה לקראת החודש הבא. שגב הוא עדיין הבעלים ולכן אמור לאשר את התכנית, אחרת לא ניתן יהיה להוציא אותה לפועל. המטרה היא לחסוך בכל חודש עד סוף העונה 300 אלף שקל ובסך הכול להגיע לחסכון כולל של 1.5 מיליון שקל. ביחד עם מכירתו של קאיודה, עשויה נתניה בכל זאת לסיים את העונה בלי חשש מפירוק.

רשימת השחקנים מהם מתכוונים בקבוצה להשתחרר ידועה כבר זמן רב לשחקנים עצמם. עידן שריקי מחוזר על ידי מספר קבוצות בליגת העל ובליגה הלאומית ואם יגיעו איתו להסכם פרידה מכובד, קרוב לוודאי שלא תהיה לו בעיה למצוא קבוצה. בנתניה טוענים כי בהסכם שיש להם עם עמרי קנדה, נכתב במפורש שניתן לשחרר אותו באופן חד צדדי, כך שלדברי גורמים במועדון, במקרה שלו לא אמורים לחכות שהוא ימצא קבוצה אחרת. בימים הקרובים תיעשה פנייה לסוכן אבי נמני כדי שינסה למצוא קבוצה לגבריאל ג'ורג'ו הרומני. גם עודד גביש אמור לעזוב, אחרי שהביע רצון לשחק באופן קבוע במקום אחר ולא להתייבש על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully