וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: 29.12

ולנסיה רכשה את אנסו פרס ב-25 מיליון יורו, צ'לסי קרובה להחתים מכונת שערים קרואטית, פ.ס.ז' הצטרפה למירוץ אחרי פאולו דיבאלה, די מתאו רוצה את נסטאסיץ', אוטאמנדי מועמד ליונייטד

אנסו פרס נבחרת ארגנטינה. AP
מרחיב את המושבה הארגנטינאית בוולנסיה. אנסו פרס/AP

העברות

* בנפיקה הודיעה רשמית כי מכרה את אנסו פרס, קשר נבחרת ארגנטינה, לוולנסיה תמורת 25 מיליון יורו. השחקן בן ה-28, שהיה על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד, יחתום לארבע שנים וחצי ויקבל כ-3 מיליון יורו לעונה.

* אתלטיקו מדריד הודיעה רשמית על צירופו של פרננדו טורס.

* קארים בלארבי המצוין האריך את חוזהו בבאייר לברקזון עד קיץ 2017. קשר נבחרת גרמניה כבש העונה 8 שערים ובישל 2 נוספים.

* רוקה סנטה קרוס, אקס באיירן מינכן ששיחק העונה במלאגה, חתם לשנתיים בקרוס אסול המקסיקנית ששיחקה לאחרונה באליפות העולם לקבוצות. החלוץ הפרגוואי בן ה-33 יגיע למקסיקו בשבוע הבא.

* קוסטאס קצוראניס הוותיק (35) חזר ליוון אחרי כמה חודשים בפונה סיטי ההודית, וחתם לחצי עונה באטרומיטוס. לשני הצדדים אופציה להאריך את ההתקשרות ביניהם בשנה נוספת.

* הקשר הארגנטינאי פאבלו פרס (29) הושאל ממלאגה לבוקה ג'וניורס. העסקה היא ל-18 חודשים ולבוקה תהיה אופציה לרכוש את פרס.

* הקשר הצ'יליאני פליפה סיימור (27) חתם במדי אלופת ברזיל, קרוזיירו. סיימור שוחרר לאחרונה מגנואה האיטלקית.

שמועות

* דיווחים באיטליה טוענים כי צ'לסי קרובה להחתמת אנדריי קרמאריץ', חלוצה בן ה-23 של רייקה, שכבש 27 שערים ב-26 משחקים העונה בכל המסגרות. שחקן נבחרת קרואטיה צפוי להירכש תמורת כ-7 מיליון ליש"ט ולחתום לארבע שנים, אך ככל הנראה יושאל עד תום העונה ללסטר סיטי או ויטסה ההולנדית.

* המרדף אחר חלוץ פאלרמו, פאולו דיבאלה, מתרחב. אחרי דיווחים שליברפול ובורוסיה דורטמונד מעוניינות בארגנטינאי בן ה-21, עכשיו גם פ.ס.ז' מוזכרת שמי ששוקלת לרכוש אותו.

* בורדו הצרפתית עוקבת בעניין אחר קשר נבחרת בוסניה והיידוק ספליט, טינו-סוון סושיץ'. בספרד טוענים שגם סביליה עשויה לפנות לקבוצה הקרואטית בנוגע לשחקן בן ה-22.

* מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לחפש בלם ואחד מהשמות ברשימה הוא ניקולאס אוטאמנדי מוולנסיה. הארגנטינאי בן ה-26 מצטרף לרשימה ארוכה של מועמדים שהוזכרו בשבועות האחרונים, בין היתר וירג'יל ואן דייק, נמניה וידיץ' ומאטס הומלס.

* לוקאס פודולסקי ממשיך להתקרב לאינטר. ההערכות הן שהוא יושאל מארסנל לנראזורי בסוף השבוע.

* "דיילי מירור": מאמן ריאל סוסיאדד, דייויד מויס, רוצה לשאול מליברפול את הקשר בן ה-20, אמרה ג'אן. הגרמני הצעיר הגיע לאנפילד בקיץ, אבל בינתיים מתקשה להטביע שם חותם.

* באסטון וילה מתכוננים ליום שאחרי פביאן דלף (שמבוקש בטוטנהאם וליברפול) ואם ימכרו אותו, כנראה יפנו לפולהאם בבקשה לרכוש את לאסה ויגן כריסטנסן הדני.

* מתיה נסטאסיץ' מבוקש לא רק באיטליה (לאציו, רומא, יובנטוס), אלא גם בשאלקה. ב"בילד" מדווחים שרוברטו די מתאו מאוד רוצה את הסרבי של מנצ'סטר סיטי.

* מוחמד סלאח לא ממש מקבל הזדמנויות בצ'לסי וכמה קבוצות כבר לוטשות לעברו עיניים: בשיקטאש, אברטון, ק.פ.ר, סטוק סיטי ואפילו אתלטיקו מדריד. אם המצרי יעזוב את סטמפורד ברידג', זה יהיה בשלב זה בהשאלה עד סוף העונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן פאלרמו, פאולו דיבאלה. GettyImages
מצרך מבוקש. דיבאלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully