וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין: "אנחנו עדיין לא משחקים כמו לפני חודש"

29.12.2014 / 9:52

בהפועל ירושלים היו מרוצים מהעלייה לחצי גמר הגביע, אבל הסנטר הוותיק הודה: "לא יודע אם להגדיר את התקופה האחרונה כמשבר. משהו תקוע אצלנו. אולי פשוט צריך לתת לזה לעבור". ניסיונות לצרף גארד בעקבות מצבו של קיצ'ן

שחקני הפועל ירושלים טוני גפני, יניב גרין. מגד גוזני
"אחד המשחקים הכי קשים שלנו העונה בזירה המקומית".. גרין עם גפני/מגד גוזני

בהפועל ירושלים היו שבעי רצון אמש (ראשון) אחרי העלייה לחצי גמר גביע המדינה. האדומים הצליחו לשכוח מהמשבר ולנצח את מכבי ראשון לציון 78:81 לאחר הארכה. לאחר הניצחון השתחרר לחץ רב שניכר היטב על פניהם של שחקני ואנשי הפועל ירושלים במהלך המשחק. במקביל, לאור הביקורת הפנימיות בקבוצה בשבועות האחרונים על המאמן דני פרנקו, ברור שהניצחון חשוב מאוד לשיפור מעמדו בקבוצה. גם היחסים בין דונטה סמית' לקהל השתפרו, זאת לאחר שהשחקן ואוהדים נפגשו השבוע. בסיום המשחק עודד הקהל את סמית' והאחרון מחא לכיוונו כפיים.

דרווין קיצ'ן שסובל משבר מאמץ ברגלו עשוי להיות מושבת לתקופה ארוכה, ובעקבות מצבו בירושלים מנסים לצרף גארד נוסף.

יניב גרין הודה בסיום: "זה היה אולי אחד המשחקים הכי קשים שלנו העונה בזירה המקומית. הגענו קצת לחוצים, כולם היו מודעים לכך שזה משחק שממנו אין חזרה. היו לנו בעיות בהתקפה, ההגנה היא זו שהחזיקה אותנו לאורך כל המשחק. בסוף היו כמה קליעות, כמה החלטות נכונות והצלחנו. אני לא יודע אם להגדיר את השבועות האחרונים כמשבר או לא משבר. אבל אנחנו עדיין לא משחקים כמו ששיחקנו לפני חודש, משהו 'תקוע' אצלנו. יכול להיות שזה בראש ושצריך לתת לתקופה הזו לעבור".

למרות שני הניצחונות החשובים שהשיגה הקבוצה בגביע, יש לציין שבירושלים קיימת מתיחות מתמשכת בין חלק השחקנים ו"מחנאות", כפי שמגדירים זאת גורמים בקבוצה. אמש, ניצל המאמן דני פרנקו את הניצחון החשוב בכדי להתייחס למצב ("קבוצה עם חדר הלבשה חלש לא יכולה לנצח משחק כזה", אמר פרנקו), אולם חדר החדר ההלבשה של ירושלים רחוק מלהיות רגוע. אתמול למשל, באחד מפסקי הזמן ברגעי ההכרעה, התפרץ ליאור אליהו על השחקנים והעיר להם.

כפי שפורסם כאן חילוקי דעות שררו בין ההנהלה להמאמן סביב ההתנהלות שלו מול השחקנים הצעירים. בהנהלה סברו כי אדם אריאל ראוי לקידום ולקרדיט נרחב יותר ואתמול הוא אכן קיבל יותר דקות משחק. אריאל: "אני שמח שידענו לצאת עם ניצחון . זה היה קשה וידענו שיהיה לא קל.הראנו אופי. יניב גרין תמיד אמר לי: 'תהיה מוכן לעלות מתי שיקראו לך'".

סייע בהכנת הידיעה : אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully