וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה חוגגים חצי גמר, וויל גרייבס: "נראה שהכל מתחבר לנו"

29.12.2014 / 9:43

הירוקים המשיכו במומנטום הנהדר שלהם עם ניצחון מרשים על גלבוע/גליל, כששחקן הרכש הצטיין עם 24 נקודות. רוט צפוי להעדר מספר שבועות, מחמאות לאריאלי שנכנס לנעליו

רק לפני חודש ההרגשה הייתה שמכבי חיפה נמצאת על סף משבר שעשוי להוביל אותה אל מאבקי ההשרדות, אלא שהירוקים הוכיחו שהם עשויים מזן אחר בתקופה הזאת, ואמש (ראשון) השלימו ריצה נהדרת של ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים עם ניצחון ברבע גמר גביע המדינה 61:79 על גלבוע/גליל. העלייה של חיפה לחצי הגמר, השלישית מאז ששבה הקבוצה לליגת העל בעונת 2008/9, גרמה ללא מעט אנשים בסביבת המועדון להאמין שניתן עוד להגיע להישג ממשי מעונה שנראתה אבודה עד לא מזמן.

"ככל שעובר הזמן אני מרגיש יותר בנוח עם הקבוצה וכרגע נראה שהכל מתחבר לנו", אמר לאחר המשחק הפורוורד האמריקאי וויל גרייבס שהצטיין במשחק עם 24 נקודות, שבוע בלבד לאחר שהצטרף לירוקים, זה לא היה משחק קל, ובמחצית רמי הדר נתן לנו נאום שדירבן אותנו".

שחקן מכבי חיפה מורן רוט. ברני ארדוב
יש לו מחליף. מורן רוט/ברני ארדוב

חיפה איבדה בתחילת הרבע הראשון את מורן רוט, שנפצע בשריר התאומים, פציעה ממנה סבל גם בתקופתו בעירוני נס ציונה. במועדון מאמינים כי רוט ייעדר בשבועות הקרובים, ומקווים כי בעזרת טיפול נכון הפציעה לא תשוב. בצוות המקצועי החמיאו לגארד טמיר אריאלי שנכנס לנעליו של רוט, ורשם את אחד ממשחקיו הטובים מתחילת העונה עם 8 נקודות, ומאמינים שיוכל לבצע את התפקיד בצורה טובה בשבועות הקרובים. במקביל לתקופה הטובה, ממשיכים במועדון לחפש אחר חיזוק בעמדות הפנים, כשלקבוצה נותר עוד חילוף אחד בסגל הזר עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully