וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "השחקנים של מכבי חיפה ירצו להוכיח למאמן החדש"

29.12.2014 / 14:17

מאמן מכבי תל אביב מתכונן לגמר גביע הטוטו ביום רביעי. קרלוס גרסיה: "אני לא אחזיק אצבעות לניצחון של הפועל תל אביב על קרית שמונה אפילו אם זה יעזור לנו". מחמאות למיכה ובן בסט

one

זה היה מחזה יוצא דופן. מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל רעננה, עלתה זמנית למקום הראשון ובכל זאת הפנים של שחקני הקבוצה היו מעט עצובות אמש (ראשון) על כר הדשא בנתניה. רק ערן זהבי חייך. מין חיוך מבויש כזה של מישהו שיודע שנקטע לו הרצף הכול כך מרשים של 17 משחקים בהם כבש. כל השחקנים וגם אנשי הצוות בראשות פאקו ניגשו לחבק, לנשק ולזרוק איזה משפט על כך שעכשיו הוא יתחיל רצף חדש.

הקהל של מכבי תל אביב שלא קיבל סיבה לשיר במהלך המשחק את 'רקדי' האלמותי של ישי לוי בגרסה הזהבית, פצח בזמרה מיד עם השריקה והקולות היו אפילו חזקים יותר מהרגיל. "לרגע היה נדמה שכולנו יותר מאוכזבים מערן, אבל מי שמכיר את ערן יודע בדיוק מה עבר לו בפנים", העיד אמש שחקן מהקבוצה. "הוא יכול לחייך, אבל הבחור הזה כל כך תחרותי ו-ווינר, שבטוח צרב לו מאוד בלב".

seperator

גם בחדר ההלבשה המשיכו השחקנים לדבר על קטיעת הרצף. קרלוס גרסיה הרגיש אפילו קצת לא נעים. זהבי סידר לו שער קל לקראת הסיום, אבל הבלם שבדרך כלל מתלהב מאוד משערים שהוא כובש, לא פצח בחגיגה. "דיברנו בחדר ההלבשה שאני אשמח להחליף עם ערן ולתת לו את הגול", אמר גרסיה בסיום המשחק. "אני שמח שכבשתי כי היה חשוב שנהיה רגועים בדקות האחרונות, אבל הייתי הולך בכיף לשופט ומבקש ממנו לתת לערן את הגול הזה".

במכבי חששו מהמשחק. הפועל רעננה עשתה לצהובים הרבה צרות בסיבוב הקודם, אלא שהפעם הם ידעו לפצח את קו ההגנה של חיים סילבס כבר בדקות הראשונות ובסך הכול שייטו לניצחון קל. "ניצחנו במשחק שלא היה הכי טוב מבחינתנו", הודה גרסיה. "יש משחקים פחות טובים בהם חשוב לנצח ולהמשיך הלאה".

על באר שבע וקרית שמונה שנותנות למכבי תל אביב מאבק אמיתי בצמרת, אמר הבלם הספרדי: "אנחנו מכבדים את כל היריבות. קרית שמונה ובאר שבע עושות הרבה נקודות ואנחנו נצטרך להתמודד מולן וזה לא יהיה כזה קל".

לשאלה אם הערב יהיה בעד הפועל תל אביב כדי שזו תעצור את קרית שמונה, אמר גרסיה בצורה נחרצת: "אני לא אחזיק אצבעות לניצחון של הפועל תל אביב על קרית שמונה אפילו אם זה יעזור לנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: 0:2 למכבי תל אביב על רעננה, רצף הכיבושים של זהבי נעצר

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
הרצף החדש כבר בפתח? זהבי/ברני ארדוב

עכשיו עוברים במכבי תל אביב למשחק גמר גביע הטוטו מחרתיים מול מכבי חיפה. בקבוצה היו ודאי שמחים אם חיפה לא הייתה עוברת את הזעזוע אתמול. קבוצות שמחליפות מאמנים הופכות מסוכנות מאוד במשחק שאחרי הזעזוע. גרסיה הבהיר עד כמה מכבי תל אביב רוצה לזכות בתואר: "גביע הטוטו מאוד חשוב לנו. זה משחק גדול כי הוא נגד מכבי חיפה. זו תהיה ההזדמנות הראשונה שלנו לזכות בתואר וניתן הכול כדי שזה יקרה".

גם המשחק מול מכבי חיפה ייערך באיצטדיון בנתניה. "שכחנו כבר מה זה לשחק בבלומפילד", אמר גרסיה כשנזכר שבמחזור הליגה הקרוב תשוב מכבי תל אביב לבלומפילד ותארח את הפועל באר שבע. "אני מקווה שנשחק את כל משחקי הבית שלנו בבלומפילד ולא נצא יותר למשחקי בית באצטדיונים אחרים".

במסיבת עיתונאים שנערכה היום לקראת המשחק, המאמן פאקו אייסטרן אמר: "אני שמח להיות כאן ולשחק בגמר. כמו שכולם יודעים, אין פייבוריטיות בגמר והכול יכול לקרות. ננסה לשחק טוב. לשחקנים יש אקסטרה מוטיבציה כשמגיע מאמן חדש, השחקנים של חיפה ירצו להוכיח למאמן שיש להם מקום בקבוצה. אנחנו יותר יציבים כקבוצה מאשר במשחק הראשון מול חיפה. ניצחנו שם 1:3, אבל הפתיחה הייתה שלהם והיו להם שתי הזדמנויות גדולות. חיפה נבנתה כדי להיאבק על האליפות והיא יכולה להתעורר בכל רגע".
.

שרן ייני: "גביע הטוטו הוא תמיד חשוב, זה עוד תואר למועדון. זה טוב להיסטוריה וליוקרה של המועדון. אני מרגיש שאנחנו מביאים סטטיסטיקות יותר טובות השנה מאשר שנה שעברה. אנחנו מאוד התקפיים והבקענו הכי הרבה בליגה. אנחנו כבר מתייצבים גם מבחינת ספיגת שערים. המשחק שלנו שוטף. תמיד רוצים שישטוף יותר, אבל אני חושב שהקהל שלנו נהנה לראות אותנו. כל הקבוצות משחקות נגדנו עם חמישה בהגנה. ערן זהבי מגיע לסיים את המהלכים, אבל אנחנו קבוצה"

שחקן מכבי תל אביב קרלוס גרסיה חוגג. ברני ארדוב
הראש כבר בגביע הטוטו. קרלוס גרסיה/ברני ארדוב

מעבר לעניין זהבי, דיברו בקבוצה על שני עניינים נוספים. הראשון היה השער שכבש עדן בן בסט. "פאקו היה ישר עם עדן", אמר גורם במועדון. "הוא אמר לו שהוא לא פסל אותו ושהשערים שלו יגיעו אם הוא יהיה נקי בראש ולא יחשוב כל הזמן על כמה רע לו ועל איך הוא עוזב בחלון ההעברות". בקבוצה היו מרוצים מדבריו של בן בסט בסיום המשחק, כשהבהיר שהוא מרוצה במועדון ולא רוצה לעזוב לקבוצה אחרת.

שחקן נוסף שזכה למחמאות מהצוות המקצועי היה דור מיכה, שבישל לבן בסט את שערו בכדור יפהפה. מיכה היה מצוין עד שהוחלף כדי לנוח לקראת גמר גביע הטוטו. "דור מיכה בכושר מצוין", ציין גורם בקבוצה. "אחרי שסגר את החוזה שלו והבין מה בדיוק המאמן רוצה ממנו, הוא יילך ויהיה יותר דומיננטי בקבוצה".

סקר זריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully