וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: מארין צ'יליץ' בספק לאליפות אוסטרליה

אלוף ארצות הברית הודיע כי הוא סובל מפציעה בכתפו ולא ישתתף בטורניר בריסביין. עלול להחמיץ את הגרנד סלאם הראשון של השנה. "אני לא יודע כמה זמן אעדר, אבל אעשה הכל כדי להיות כשיר למלבורן"

הטניסאי הקרואטי מארין צ'יליץ' זוכה באליפות ארה"ב. GettyImages
לא ישחק בבריסביין. צ'יליץ'/GettyImages

אלוף ארצות הברית מארין צ'יליץ' עלול להחמיץ את אליפות אוסטרליה הפתוחה. הקרואטי סובל מבעיות בכתף ואמר שהוא יעשה כמיטב יכולתו על מנת להיות כשיר ב-19 בינואר לפתיחת הטורניר במלבורן. "יש לי כאבים בכתף כבר חמישה או שישה חודשים", אמר צ'יליץ' לתקשורת הקרואטית, "אני צריך הפסקה, אבל אני לא יודע אם אזדקק לשבועיים או לארבעה שבועות, אין לי מושג כמה זמן יידרש לי. אני אעשה כל מה שאני יכול כדי להיות כשיר לאליפות אוסטרליה".

צ'יליץ' אמר כבר בזמן טורניר גמר הסבב שאינו כשיר ב-100 אחוז, אז גם הפסיד בשלושת המשחקים. למרות זאת, הוא החליט לשחק בליגה הלאומית בטניס ה-IPTL, שם שיחק בקבוצת UAE רויאלס. לפי מה שאומרים, הוא קיבל סכום כסף משמעותי כדי לשחק שם ואכן הופיע למשחקים, על אף שבסופו של דבר פרש בשל פציעה בפרק כף היד של רגל ימין. צ'יליץ' כבר הודיע שלא ישתתף בטורניר בריסביין, בו יתייצב הרכב שחקנים מרשים במיוחד, שכולל בין היתר את רוג'ר פדרר, קיי נישיקורי, חואן מרטין דל פוטרו בקאמבק שלו, מילוש ראוניץ' וגריגור דימיטרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully