וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור סופר ומרים בלואוסוב הוכתרו כמצטייני התאחדות "אילת"

50 ספורטאים קיבלו מלגות הצטיינות בטקס חגיגי. נשיא ההתאחדות, אריק קפלן: "אברהם לינקולן אמר: 'מה שלא תהיה, תהיה טוב בזה'. ובכן, ספורטאינו לא רק טובים, הם מצוינים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליאור סופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

התאחדות "אילת" סגרה הערב (ראשון) שנה עמוסה בהישגים וניצחונות בטקס הענקת מלגות לספורטאים מצטיינים במרכז ענב בתל אביב. במהלך השנה האחרונה גרפו ספורטאי אילת תארים של אלופי עולם ואלופי אירופה ומיקמו את ישראל בראש הטבלה בענפים רבים עם זכיות ב-17 מדליות זהב, 11 מדליות כסף ו-11 מדליות ארד בינלאומיות.

במסגרת הטקס הוענקו מלגות ותעודות הצטיינות לכ-50 ספורטאים בתחומים שונים כמו ענפי קרב, סקי מים, טיפוס ספורטיבי, פוטבול ועוד. מרים בלואוסוב, שזכתה לפני מספר שבועות בתואר אלופת העולם בג'יוג'יטסו ומתאמנת עם אמיר בוארון ועם בן זוגה דודי בן זקן, זכתה בתואר הספורטאית המצטיינת של השנה. הגולש ליאור סופר שזכה באוגוסט האחרון בתואר אלוף העולם בויקבורד ומתאמן אצל עידן טל, זכה בתואר הספורטאי המצטיין של השנה.

נילי בלאק (19), שזכתה השנה במדליית הזהב באליפות אירופה באגרוף תאילנדי ובמדליית הארד באליפות אירופה בקיקבוקס ומתאמנת עם בני קוגן, נבחרה לספורטאית הצעירה של השנה. סתיו דרי (18), שזכה לפני מספר שבועות במדליית הארד באליפות העולם בג'יוג'יטסו ומחזיק גם בתואר אלוף אירופה עד גיל 21 ומתאמן עם אילן תורג'מן, זכה בתואר הספורטאי הצעיר של השנה. גם אליס שלזינגר שזכתה השנה בתארי אלופת העולם ואלופת אירופה בסמבו זכתה במלגת הצטיינות על הישגיה. בטקס הוענקו גם מלגות על הישגים מיוחדים, בין היתר לנבחרת הגברים של ישראל בפלאג פוטבול שהגיעה למקום השחשח באליפות העולם שנערכה באיטליה בחודש ספטמבר, לאחר שהתחרות הועברה מישראל בעקבות אירועי צוק איתן, ולרעות קסטנבאום שהגיעה למקום הראשון באליפות איטליה הפתוחה בגלגיליות אומנותי.

נשיא התאחדות "אילת" אריק קפלן בירך את הספורטאים, ואמר: "אברהם לינקולן אמר: 'מה שלא תהיה, תהיה טוב בזה'. ובכן, ספורטאינו לא רק טובים, הם מצוינים. אנחנו סוגרים שנה מופלאה - שנה של אימונים מפרכים ובעקבות זאת גם שנה של הישגים מדהימים. שנה בה ספורטאינו עמדו על דוכן המנצחים ברחבי העולם, כשמעליהם מתנופף בגאווה דגל ישראל וצלילי התקווה מתנגנים ברקע. אתם חוד החנית בפעילותנו ובמעשינו, הבאתם לנו כבוד רב ואנחנו מודים לכם. התאחדות 'אילת' תוסיף ותפעל ללא לאות למען ספורטאיה ותעניק להם את מירב הסיוע והתמיכה כך שיוכלו להתרכז באימונים, בתחרויות ובניצחונות". שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, נעדרה מהטקס, אך שלחה ברכה לספורטאים. התאחדות "אילת" העניקה השנה סיוע לספורטאים בסך של כמיליון וחצי שקלים, הכולל בין היתר מלגות חודשיות ושנתיות, מלגות הצטיינות על הישגים מיוחדים, סיוע במימון ציוד וטיפולים, סיוע במימון טיסות לתחרויות, ועוד. קרן המלגות של הספורטאים המצטיינים משותפת לטוטו, משרד התרבות והספורט ולהתאחדות "אילת" שחברו יחד לקידום הספורטאים בענפים שאינם אולימפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully