וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "עד היום במשחקים הגדולים ידענו להגיע ברוח הנכונה"

28.12.2014 / 23:24

מאמן הפועל ירושלים מרוצה: "ראינו הפועל ירושלים אחרת מהמשחקים האחרים". טענות קשות בראשון לציון על השיפוט, דרוקר: "רוצים להמשיך בעונה הטובה גם בלי חצי הגמר". שמיר: "ברבע הראשון זה היה נראה כמו ליגת קיץ"

- יניב גרין ושחקני הפועל ירושלים. מגד גוזני
סיימו מחויכים. שחקני הפועל ירושלים/מגד גוזני

הפועל ירושלים הצילה לעצמה את העונה ועלתה לחצי גמר גביע המדינה אחרי 78:81 דרמטי על מכבי ראשון לציון בהארכה. דונטה סמית' בלט עם 22 נקודות. בסיום המשחק נשמעו טענות קשות מצד אנשי ראשון לציון לעבר צוות השיפוט, כולל קריאות לעבר המשקיף דוד דגן בטענה שהשופטים הם אלה שהכריעו את המשחק.

דני פרנקו, מאמן הפועל ירושלים, סיכם: "אנחנו צריכים לעצב את הקבוצה שלנו מחדש כי שני מובילי הכדור העיקריים שלנו נפצעו, קיצ'ן עשה מאמץ גדול כדי למשוך את הגביע הזה כי הוא מבין מה זה אומר. הוא אמר לי שאמרתי לו בתחילת העונה שאנחנו רוצים להגיע למשחקים כשהתואר על השולחן והוא לא יכול להחמיץ את זה, הוא עזר לנו. יש לנו קבוצה שמשחקת ביחד וזה בא לידי ביטוי באותן הדקות כשהמשחק צמוד, כשההרכבים על המגרש תורגלו רק בשניים-שלושה משחקים אחרונים. גם כשהיינו בפיגור שש הפרש 1:35 דקה לסיום, ידענו להדק את עצמנו ולנצח את המשחק הזה. ראינו הפועל ירושלים אחרת מהמשחקים האחרים, ולא שאני נותן לזה איזשהי הצדקה, אבל עד היום במשחקים הגדולים ידענו להגיע ברוח, בגישה ובתחרותיות וככה אנחנו רוצים להיראות".

על המשך העונה של ירושלים אמר פרנקו: "לא נתחיל להשתגע, זה הסגל שלנו כרגע ונעשה איתו את הכי טוב שאנחנו יכולים. הליגה הזו היא ליגה שאנחנו רוצים להיות בה בעוד שישה וחצי חודשים, זה עוד המון זמן. קבוצות עוד ישתנו. נכון שיש לנו עכשיו שני משחקי חוץ קשים מאוד, אבל נצטרך להיות מספיק חכמים וטובים כדי לסחוט את טיפת הלימון האחרונה כדי לנצח את המשחק עם מה שיש לנו עכשיו. נגד מי שלא נהיה בחצי הגמר, יהיה קרב גדול, תהיה חגיגה עם המון צבעים".

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
"קבוצות עוד ישתנו. נכון שיש לנו עכשיו שני משחקי חוץ קשים מאוד, אבל נצטרך להיות מספיק חכמים וטובים כדי לסחוט את טיפת הלימון האחרונה כדי לנצח את המשחק עם מה שיש לנו עכשיו". דני פרנקו/מגד גוזני

ליאור אליהו שסיים עם 14 נקודות ושישה ריבאונדים: "אפשר להגיד שבאנו לחוצים למשחק הזה, רצינו להגיע לחצי ולגמר. לפני המשחק נגד רמת השרון חשבתי על המשחק הזה, זה אחד המשחקים הכי קשים בליגה וזה מזכיר לי את המשחק שנפלנו מול הפועל תל אביב בשנה שעברה. מגיע לראשון קרדיט על המשחק הזה, אבל הראינו הרבה אופי. גם בדקות שבהן היינו בפיגור, ידענו לחזור למשחק ולנצח כמו גדולים. מבחינתי הניצחון על רמת השרון לא היה אינדיקציה ולא דיבר על המשברון שהיה לנו. אנחנו עדיין בפנים, הניצחון ברבע גמר גביע מכובד וחשוב לנו, אנחנו שמחים על זה, יש לנו ביום רביעי את חולון ומבחינתנו אנחנו צריכים להמשיך את המומנטום. הקרדיט מבחינתי מגיע לקהל היום, הוא נתן עבודה גדולה כמו בימים הגדולים של ירושלים. ברור שחוששים ברגעים שבהם אנחנו בפיגור, אבל זה היופי שבספורט. יניב בא וקלע עונשין, הוא לא קלע העונשין הכי טוב בעולם, אבל הוא בא וקלע כמו גדול".

המאמן המפסיד, שרון דרוקר: "אני רוצה לברך את ירושלים על העלייה לחצי גמר, הם באו לפה ואני יודע מה זה להיות בירושלים ולנצח משחקים גדולים. אני רוצה לברך את הקבוצה שלנו שהשאירה את הכול על המגרש ונתנה מה שיש לה. הם יודעים להחזיר ולשחק אחד עם השני. מי שראה את המשחק ראה משחק גביע, קשוח ופיזי ולצערנו זה הלך קצת רחוק לצד השני. אמרתי לשחקנים שהם יכולים להיות גאים בעצמם. זו הקבוצה ויש לה רוח, יש לה לכידות, כל אחד יודע את המקום שלו, כולם יודעים את הבדלי התקציב ואת כל הקלישאות. אני מבקש מהשחקנים לעשות את המקסימום, אנחנו מתכוננים בכל משחק ולא מוותרים אף פעם, יש לנו עונה טובה עד עכשיו ואנחנו נרצה להמשיך אותה, גם אם לא עלינו לחצי הגמר".

ניצן חנוכי: "קשה להסביר את מה שקרה וצריך לראות את זה שוב. היו כמה פעולות קטנות, פה החטאה ושם חוסר ריכוז, והם הצליחו לחזור מזה. שיחקנו כמו גברים היום ונתנו הכול. הגיע לנו, אבל לא הולכים עם זה למכולת. זה לא מעניין אותנו. כל המשחקים נגד הגדולות היו צמודים ונגמרו בדקות האחרונות. אמנם הפסדנו לכולם, אבל על נס ציונה הובלנו והיינו צמודים למכבי וירושלים. זה לא מעיד על משהו, אבל תוך כדי העונה נדע לעשות את הדברים אחרת ולחזור עם ניצחונות".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: הפועל ירושלים בחצי הגמר אחרי דרמה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל אילת דן שמיר. מגד גוזני
"היו לנו שני משחקים מעניינים בשמינית וברבע, לא משחקים קלים". דן שמיר/מגד גוזני

הפועל אילת הצליחה להסתבך הערב (ראשון) ברבע גמר גביע המדינה, אבל שלחה הביתה את היריבה מהלאומית, ברק נתניה עם 85:96. אדריאן יוטר כיכב עם 20 נקודות ועשרה ריבאונדים והשכיח ערב מצוין של הרב פופ שסיים עם 30 נקודות ו-11 ריבאונדים.

דן שמיר, מאמן הפועל אילת: "אנחנו שמחים להיות בחצי גמר, היו לנו שני משחקים מעניינים בשמינית וברבע, לא משחקים קלים. רוב הקבוצות לא הביסו קבוצות מהליגה השנייה. זה לא תירוץ. קשה לשחק כאן, אבל עברנו ואנחנו שמחים ונתקדם הלאה".

על המשחק עצמו אמר שמיר: "היה משחק התקפה טוב שלנו ומאוד חשוב לנו להיות בחצי גמר למרות שברבע הראשון זה היה נראה כמו ליגת קיץ. לעשות טעויות זה לגיטימי, אבל זה היה קצת מוגזם. אחר כך הצלחנו לשחק יותר חכם ולפתוח איזשהו פער ולשמור עליו".

עידן פלדה, מאמן ברק נתניה, סיכם: "אנחנו קצרים והעייפות קצת הכריעה. הם קלעו באחוזים מדהימים לשלוש, 46 אחוזים, לא בנינו על אחוזים כאלה. אני גאה בשחקנים שלי. יש לנו קבוצה מאוד מחויבת שכיף לראות אותה וזה מבחינתנו הכי חשוב. הריצה שלהם היא חלק מהטעויות של העייפות, אבל גם כשהיינו בפיגור 18, ידענו לחזור והחטאנו לייאפ. אני גאה מאוד בבחורים שלי".

עדיין מעל כולם. דונטה סמית'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully