וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפלה: קליבלנד הובסה בביתה 103:80 על ידי דטרויט

בלאט נחל את הפסדו המשפיל ביותר העונה, כשראה את שחקניו שומטים יתרון 15 מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. לברון היה איום ונורא (5 מ-19 מהשדה, 7 איבודים), הפיסטונס צלפו 17 מ-31 ל-3

- מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. GettyImages
אוי ואבוי. בלאט/GettyImages

מאזן: 12:18 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: בחוץ מול אטלנטה (בין שלישי לרביעי)

עשרת המשחקים האחרונים: הפסד - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - הפסד - הפסד

מדד הטריו (קיירי אירווינג הפצוע נעדר): לברון ג'יימס 17 נקודות (5 מ-19 מהשדה), 10 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 7 איבודים, קווין לאב 20 נקודות (1 מ-7 ל-3), 10 ריבאונדים

צפו בתקציר המשחק

seperator

דיוויד בלאט וקליבלנד רשמו הלילה (בין ראשון לשני) את אחד ההפסדים המביכים ביותר שלהם העונה, כשהובסו בביתם 103:80 על ידי דטרויט החלשה. עד אמצע השבוע שעבר עוד ניצחו הקאבלירס שלושה משחקים רצופים אך כעת אי אפשר להתכחש לעובדה שהם נמצאים במומנטום רע מאוד, עם הפסד שני בשלושת משחקיהם האחרונים, כשיום שלישי מחכה להם משחק קשה מאוד באטלנטה - הקבוצה שהנחילה להם את ההפסד הגדול ביותר העונה.

אז נכון, גם הלילה נאלץ בלאט להתסדר ללא הרכז הפותח שלו קיירי אירווינג, ושחקן גבוה נוסף עדיין לא הוחתם במקום אנדרסון ורז'או הפצוע, אך לתבוסה שכזו, לערב ההתקפי השני הכי גרוע שלהם העונה, אין תירוצים. לברון ג'יימס היה חלש מאוד (17 נקודות, 10 ריבאונדים, 7 אסיסטים אבל גם 7 איבודים) ולא הפסיק להחטיא (5 מ-19 מהשדה), שחקני המשנה לא מצאו את הטבעת גם כן (5 מ-29 ל-3 לקליבלנד כולה), וכשמנגד אחת הקבוצות החלשות בליגה, שניצחה עד הלילה שש פעמים בלבד, תפסה יום מדהים מחוץ לקשת (17 מ-31), זה פשוט לא היה כוחות: קליבלנד אמנם הובילה ב-15 הפרש ברבע השני, אך ברבע השלישי מצאה עצמה בפיגור 18.

ברבע המכריע הפער כבר הגיע ל-27 נקודות, שריקות הבוז נשמעו היטב, ומשם בלאט ושחקניו ממש לא ידעו כיצד לחזור. דטרויט, לראשונה העונה, מנצחת שני משחקים ברציפות, וזה קורה אחרי שחרורו המתוקשר של ג'וש סמית'. צירוף מקרים? כך או כך, ברנדון ג'נינגס הצטיין עם 25 נקודות, אנדראה דראמונד עשה כעולה על רוחו בצבע עם 16 נקודות ו-17 ריבאונדים. את הקאבס הוליך קווין לאב עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, טריסטן תומפסון הוסיף 18 ו-11 שממש, אבל ממש לא הספיקו.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מול שחקן דטרויט פיסטונס אנדרה דראמונד. AP
השפלה. לברון מול דראמונד/AP

מהלך המשחק

דיוויד בלאט העלה בחמיישיה את מתיו דלאבדובה, מייק מילר, לברון ג'יימס, קווין לאב וטריסטן תומפסון, בעוד דטרויט פתחה עם ברנדון ג'נינגס, קונטביוס קלדוול פופ, קייל סינגלר, גרג מונרו ואנדרה דראמונד. הקאבס הירבו להחטיא מחוץ לקשת בפתיחה, אך לברון דווקא מצא את הרשת וקבע 11:16. דיון ווייטרס עלה מהספסל וסיפק ארבע נקודות רצופות, כולל שתיים על הבאזר שהפכו את זה ל-17:28 עם תום הרבע הראשון.

לאב פתח בסערה את הרבע השני וקבע 17:32, אך ג'ודי מיקס ויונאס ירבקו עלו היטב מהספסל וצימקו ל-36:30. שון מריון עלה לליי-אפ, עיקם את הקרסול וירד לחדר ההלבשה לקבל טיפול, וברנדון ג'נינגס וגרג מונרו ניצלו זאת כדי להשלים קאמבק ולעלות ל-43:50, תוך שהם משלימים ריצת 2:19 מדהימה. לברון עוד הצליח לצמק במעט, אך עם תום הרבע השני הראה לוח התוצאות 47:50 לפיסטונס. ג'יימס סיים את המחצית בקצב של טריפל דאבל, עם 10 נקודות, 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אך דייק רק ב-1 מ-5 מחוץ לקשת, ו-3 מ-11 מהשדה. קווין לאב הוליך עם 13 (1 מ-6 ל-3).

ג'נינגס הלוהט פתח בסערה את הרבע השלישי, והפיסטונס ברחו ל-47:57. פופ וסינגלר הצטרפו לחגיגת השלשות והוליכו ריצת 6:18 שהעלתה אותם ל-53:68 מדהים. לברון ניסה לקחת את ניסיון הקאמבק על עצמו אך לא הפסיק להחטיא, הפער צמח ל-57:75, ובסיום הרבע הוליכה האורחת 61:77.

הרבע האחרון נפתח בדיוק באותה צורה בה השלישי הסתיים, עם מבול שלשות מטורף שהעלה את היתרון ל-63:89 בלתי נתפס, ושריקות בוז נשמעו באולם. חמש דקות לסיום הרים בלאט ידיים והוריד את לברון החלש לספסל, וזה נגמר ב-80:103 מדהים לדטרויט, שמנצחת בפעם השביעית בלבד העונה.

עוד הלילה ב-NBA

הספרס קיבלו פרץ אנרגיה, חזרה מאכזבת לבריאנט

לכתבה המלאה
שחקן דטרויט פיסטונס אנדרה דראמונד מעל שחקן קליבלנד קאבלירס שון מריון. AP
עשה ככל העולה על רוחו בצבע. דראמונד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully