וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 68:76 את ריאל מדריד בקלאסיקו

שתיים מהיריבות של מכבי תל אביב בטופ 16 נפגשו לקרב גדול בליגה הספרדית, בסיומה הקטלאנים ניצחו בבית ונצמדו לבלאנקוס עם מאזן 3:10. ג'סטין דולמן ואנטה טומיץ' בלטו עם 12 נק' כל אחד

ג'סטין דולמן שחקן ברצלונה. Rodolfo Molina, GettyImages
ניצחון יוקרתי. ג'סטין דולמן/GettyImages, Rodolfo Molina

ברצלונה וריאל מדריד תשחקנה העונה עם מכבי תל אביב בטופ 16. הערב (ראשון) השתיים נפגשו לקלאסיקו הגדול בליגה שהסתיים עם ניצחון של הקטלאנים בפלאו בלאוגרנה 68:76.

ברצלונה חסרה את הכוכב חואן קרלוס נבארו, אבל הובילה מהפתיחה, כשתומאס סאטורנסקי ומרסליניו הוארטס מחפים על חסרונו של לה בומבה בקו האחורי. הבלאנקוס ניסו לעשות קאמבק ברבע הרביעי, אבל שני סלים רצופים של ג'סטין דולמן וטיבור פלייס קבעו יתרון דו ספרתי של 60:71, ממנו ריאל כבר לא יכלה לחזור.

דולמן ואנטה טומיץ' הוליכו את ברצלונה עם 12 נקודות כל אחד. הוארטס וסאטורנסקי הוסיפו 10 כל אחד למנצחים. יונאס מצ'יוליס הוביל את המפסידים עם 14 נקודות, אבל רודי פרננדס היה חלש עם 8 נקודות באחוזים גרועים וסרחיו רודריגס הפצוע שיחק ארבע דקות בלבד ולא תרם.

ברצלונה נצמדה לריאל עם מאזן של עשרה ניצחונות ושלושה הפסדים והשתיים מוליכות את הטבלה בצוותא עם מלאגה וחובנטוד. ביום חמישי יפתחו שתי הקבוצות את שלב הטופ 16 כאשר ריאל מדריד תתארח אצל הכוכב האדום בלגרד וברצלונה אצל אלבה ברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully