וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל יגיש בג"ץ נגד הטוטו לאחר ביטול הסכם השיווק

28.12.2014 / 18:48

לאחר שהצעת הפשרה של יו"ר האיגוד עמירם הלוי כלל לא עלתה לדיון, החליטו באיגוד להיאבק בהחלטה שתפגע בו כלכלית: "זה חוסר שיוויון הצועק לשמיים"

עמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל. מגד גוזני
יוצאים למאבק. עמירם הלוי/מגד גוזני

איגוד הכדורסל החליט להגיש בג"ץ נגד הטוטו ווינר בגין ביטול הסכם השיווק של האיגוד שכלל בעונה שעברה את הליגה הלאומית, ליגת העל לנוער, וכן בשל ביטול הסכם השיווק של ליגת העל לנשים שהופחת משני מיליון שקלים לחצי מיליון שקלים. בעקבות ביטול ההסכם, נפגע האיגוד, שחלק נכבד מתקציבו הגיע ממקור זה בצורה משמעותית, והיושב ראש עמירם הלוי, שקיבל את תמיכת נשיאות האיגוד בישיבה שנערכה יותר מוקדם היום (ראשון), החליט שלא לוותר.

הלוי הודיע על ההחלטה הזו אחרי שיושב ראש דירקטוריון הטוטו צחי פישביין לא אפשר לו בישיבה שהתקיימה היום להעלות הצעת פשרה בנוגע להסכם השיווק של ההתאחדות לכדורגל, למרות שהצעה זו היתה אמורה לזכות לרוב משמעותי. הלוי הצביע היום נגד המשך הסכם השיווק של הטוטו עם ההתאחדות לכדורגל לשנה שלישית, אך ההסכם צפוי לעבור לאחר שחמישה חברי דריקטוריון הצביעו בעדו וחמישה נוספים התנגדו.

"במשך מספר שנים אנחנו צועקים לקיפוח המתמשך נגד ענף הכדורסל בכל הנוגע לחלוקת ההקצבות מהטוטו", אמר היום בכיר באיגוד הכדורסל, "ההתעלמות הבוטה של בכירי הטוטו ויתר חברי הדירקטוריון מחוסר השוויון בין הכדורסל לכדורגל צועק לשמיים ולא יכול לעבור בשקט. אנחנו מאמינים שנוכל לשנות את מה שקורה כיום דרך בג"צ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully