וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול מונה למאמן מכבי חיפה

28.12.2014 / 16:22

שחקן העבר של מכבי חיפה, ששימש בעבר כעוזר מאמן במועדון, מונה למחליפו של אלכסנדר סטנוייביץ' שהתפטר מוקדם יותר. חתם על חוזה עד תום העונה. בויאן שראנוב סיכם בארגוטליס היוונית

one

אחרי הזעזוע הגדול במכבי חיפה, עם התפטרותו של אלכסנדר סטנוייביץ', הודיע היום (ראשון) המועדון באופן רשמי על מינויו של מרקו בלבול כמחליפו. הבעלים יעקב שחר העדיף את שחקן העבר על פני רוני לוי, גיא לוזון ומועמדים אחרים שהוצעו, כשבלבול חתם על חוזה עד תום העונה.

כידוע, סטנוייביץ' התפטר היום (ראשון) מתפקידו לאחר חצי שנה בלבד, בעקבות התוצאות האחרונות, כולל ההפסד האחרון אמש לבית"ר ירושלים. חיפה מדורגת במקום הרביעי בטבלה, מרחק 13 נקודות מהמוליכה קרית שמונה ומרחק 11 נקודות מהשלישית מכבי תל אביב.

ממכבי חיפה נמסר: "נשיא המועדון, יעקב שחר, בחר בשחקן העבר, מרקו בלבול למאמן מכבי חיפה. בלבול יחל בעבודתו החל ממחר. המועדון מאחל לו בהצלחה. בלבול שיחק במועדון מגיל 9 ועד לקבוצה הבוגרת, בה שיחק שנים רבות וזכה בתארים כשחקן וכעוזר מאמן לאברהם גרנט, יצחק שום ורוני לוי. אנו מאחלים לו הצלחה".

הזעזוע במכבי חיפה: מאחורי הקלעים

אלכסנדר סטנוייביץ' התפטר מאימון מכבי חיפה

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
חוזר הביתה. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

בלבול (47) גדל במכבי חיפה, עבר בכל קבוצות הילדים ורשם 217 הופעות ליגה במדים הירוקים בשתי קדנציות שונות (1986-1998 ו-2000-2002) בעיקר כבלם אך גם כמגן ושחקן כלבו הגנתי. בתווך שיחק גם במכבי תל אביב ובמהלך הקריירה רשם תשע הופעות במדי נבחרת ישראל.

כאשר פרש ממשחק פעיל מונה בלבול לעוזר מאמן של אברהם גרנט ובהמשך היה שותף למסע המופלא והראשון של קבוצה ישראלית בליגת האלופות תחת שרביטו של יצחק שום. הוא עבד כעוזר מאמן גם במכבי נתניה ומכבי תל אביב, ואף בפרטיזן בלגרד, שוב לצד גרנט.

בתור מאמן ראשי, אימן בלבול בהפועל באר שבע, מכבי פתח תקוה ובשתי קדנציות שונות בבני סכנין, כאשר באחרונה שבהן הוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון בעונת 2013/14, אך פוטר מתפקידו בקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בויאן שראנוב, שנותר מחוץ לתכניות במכבי חיפה וחיפש קבוצה מאז פתיחת העונה, סיכם את תנאיו בארגוטליס היוונית וצפוי להצטרף אליה בימים הקרובים. השוער בן ה-27 שיחק במכבי חיפה במשך שלוש עונות, אך לא הצליח לרשת את ניר דוידוביץ' ואיבד את מקומו בקיץ לטובת ולדימיר סטויקוביץ'.

בויאן שראנוב שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עובר ליוון. בויאן שראנוב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully