וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר סטנוייביץ' התפטר מאימון מכבי חיפה

28.12.2014 / 12:00

המאמן הסרבי עוזב אחרי חצי עונה בלבד בתפקיד: "מצטער שהגעתי לנקודה הזו". שחר: "מתחילים פרק חדש". בניון: "למדנו ממך הרבה". רוני לוי המועמד המוביל להחליפו, גיא לוזון ומרקו בלבול הוצעו

one

בווידיאו: ההפסד הביתי של מכבי חיפה 3:1 לבית"ר ירושלים

זעזוע גדול במכבי חיפה: המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' התפטר היום (ראשון) מתפקידו לאחר חצי שנה בלבד, בעקבות התוצאות האחרונות, כולל ההפסד האחרון אמש לבית"ר ירושלים. חיפה מדורגת במקום הרביעי בטבלה, מרחק 13 נקודות מהמוליכה קרית שמונה ומרחק 11 נקודות מהשלישית מכבי תל אביב. רוני לוי, שהיה אמור להגיע לקבוצה בעונה שעברה, הוא המועמד המוביל להחליפו. גם גיא לוזון ומרקו בלבול הוצעו.

סטנוייביץ' סיים את דרכו במועדון לאחר שיחה עם הבעלים יעקב שחר. סטנוייביץ' נועד עם הנשיא בכפר גלים, לפני האימון שערכה הקבוצה, ושוחח עמו על המצב. השניים קיבלו החלטה משותפת בנוגע לעתידו של המאמן, ששוחח עם השחקנים בנוגע לסיום דרכו במועדון. "אני רוצה להודות למועדון, לנשיא ולהנהלה. חשוב לי להודות לקהל, הוא תמיד דחף אותי ותמיד יהיה חלק ממני", אמר סטנוייביץ' לשחקנים. נשיא המועדון, יעקב שחר, אמר: "אני מודה לאלכס על תקופתו פה, למדנו ממנו רבות. פרק נסגר מתחילים פרק חדש".

את אימון הבוקר של הקבוצה העבירו עוזר המאמן גילי לבנדה ומאמן הכושר אורי הראל. מאוחר יותר מסר סטנוייביץ' לאתר הרשמי: "אני מצטער שהגעתי לנקודה הזו, אני חושב שזה הצעד הנכון למועדון שחשוב מאוד עבורי. לאחר תחילת העונה הבטחתי לאוהדים שהקבוצה תתחרה על תארים, מאחר ואנחנו רחוקים משלושת הקבוצות המובילות אני מרגיש אחריות על כך. המיקום שלנו כרגע הוא אחריות שלי בלבד".

המאמן הוסיף ואמר: "אני רוצה להודות למועדון, לנשיא ולהנהלה שעזרו ונתנו לי הכל. בנוסף אני רוצה להודות לצוות המקצועי ולשחקנים והתודה החשובה ביותר היא לקהל. הוא תמיד עודד אותנו והיה מדהים בכל הזדמנות. לאחר המשחק הלכתי להיפרד מהם. תמיד אזכור את כל מה שהם עשו עבורי ועבור הקבוצה, הם תמיד יהיו חלק ממני". הקפטן, יוסי בניון אמר למאמן: "אני והשחקנים למדנו ממך רבות. את היית אחד הטובים שאימנו אותי. אני מצטער על הסוף. תצליח איש יקר".

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
קדנציה מאוד מאכזבת במכבי חיפה. סטנוייביץ'/קובי אליהו

סטנוייביץ' חתם במכבי חיפה באפריל האחרון והחל להכין אותה לקראת העונה, כשהוא מחליף את אריק בנאדו, שאימן את הקבוצה במשך קרוב לשתי עונות והוביל אותה בעונה שעברה למקום הרביעי המאכזב.

סטנוייביץ', שזכה בעברו בשתי אליפויות כמאמן פרטיזן בלגרד ולאחר מכן עבר לאמן בסין, קיבל לקבוצה בתחילת חודש יוני את יוסי בניון, ששב לכדורגל הישראלי לאחר שנים רבות באירופה. אלא שחיפה, למרות שלא שיחקה באירופה והייתה יכולה להתכונן בשקט לעונה החדשה, לא השיגה את התוצאות הרצויות.

היא אומנם העפילה עד לגמר גביע הטוטו ואף ניצחה 2:4 את בני סכנין במחזור הפתיחה של העונה, במשחק שחנך עבורה את סמי עופר, אולם לאחר מכן הגיעו שישה הפסדים בשמונה מחזורים. למרות תקופה קצת יותר מוצלחת בתחילת חודש דצמבר, חיפה התקשתה להתייצב ובסוף החודש ספגה הפסד 3:1 ביתי מבית"ר ירושלים, שהוביל בסופו של דבר לסיום דרכו. על פי דריבליסט, סטנוייביץ' הוא המאמן הרביעי של מכבי חיפה מאז זכתה באליפות הראשונה שלה ב-1983/84 שאינו מסיים את העונה. קדמו לו גיורא שפיגל, אלי כהן וראובן עטר.

מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' לצד הנשיא יעקב שחר. קובי אליהו
התחיל בחיוך, נגמר עם טעם רע. שחר וסטנוייביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully