וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב זריהן כתב מכתב חרטה למפקדיו בתקווה שעונשו יומתק

28.12.2014 / 12:41

קשרה של אשדוד מרצה עונש של 14 ימי מחבוש בכלא 4. אל המכתב של זריהן צורפו מכתבים נוספים של אביו, של המועדון, ושל מנהל הנבחרות בהתאחדות, כדי לשכנע את מפקדיו שיבואו לקראתו

one

ניב זריהן, המרצה עונש של 14 ימי מחבוש בכלא 4, כתב הבוקר (ראשון) מכתב חרטה למפקדיו בכדי שאלו יסכימו להמתיק את עונשו. אל המכתב של זריהן צורפו מכתבים נוספים של מ.ס. אשדוד, מנהל הנבחרות בהתאחדות לכדורגל ושל אביו של השחקן, כדורגלן העבר יגאל זריהן.
ביום רביעי שעבר החל זריהן לרצות עונש של 14 ימי מחבוש אחרי שבתחילה קיבל ריתוק על היעדרות מהצבא כדי לצאת לאימון של הקבוצה, ובהמשך התחצפות למפקדיו, מה שהביא לבסוף להמרת העונש מריתוק למחבוש.

זריהן וגם במ.ס. אשדוד מקווים כי מפקדיו בבסיס האם בקרית מלאכי יקבלו את מכתבי החרטה וההתנצלות ויבואו לקראתו על ידי המתקת העונש. רק ביום שני יוכלו הוריו של זריהן לבקר אותו, אבל ממה שהם עודכנו עד כה מצבו סביר והוא מחזיק מעמד.

זריהן היה אמור לפתוח אתמול בהרכב בהפסד הצורב להפועל חיפה באיצטדיון הי"א. באשדוד מבינים שיש להם בעיה קשה בהתקפה שבאה לידי ביטוי במספר משחקים בהם הגיעה הקבוצה למצבים, אבל חסרה מחץ. בקבוצה ינסו לצרף שחקן קדמי אחד לפחות בחלון ההעברות הקרוב.

קלאודימיר שחקן בית"ר ירושלים מול ניב זריהן שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
יקווה שהמפקדים יתרצו. זריהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully