וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נואה: "באטלר הוא כוכב NBA, אי אפשר למרוח יותר, כולם יודעים"

סנטר הבולס החמיא לגארד שלהט גם מול ניו אורלינס והוביל את הבולס לניצחון תשיעי בעשרת משחקיהם האחרונים. באטלר מצטנע: "לא מתייחס לעצמי כשחקן שמכריע משחקים. פשוט הייתי במקרה במקום הנכון"

גארד שיקגו בולס ג'ימי באטלר (ימין). AP
עולה על הרדאר. באטלר וחבריו/AP

שיקגו בולס לוהטת. בחג המולד הבולס נהנו מרבע אחרון קטלני והביסו את הלייקרס, הלילה הם רשמו ניצחון שישי רצוף כשגברו על ניו אורלינס. הפעם גיבור הניצחון היה ג'ימי באטלר שהפגיז 33 נקודות, ודרק רוז סייע לו עם 19 נקודות. היה זה המשחק החמישי העונה בו באטלר עובר את ה-30 נקודות.

"אני מרגיש שכקבוצה אנחנו משיגים הרבה סלים קלים", אמר באטלר, "לקחנו ריבאונדים, ניצלנו את המגרש הפתוח ללייאפים, כשאנחנו משחקים ככה קשה מאוד לנצח אותנו". הבולס עלו למאזן 9:21 ורשמו ניצחון תשיעי בעשרת משחקיהם האחרונים. ב"שיקגו טריביון" התייחסו לתרומה הגדולה של באטלר לבולס העונה: "כוכב NBA? מכריע משחקים? באטלר לא אוהב שמות ומתייחס לעצמו כ"שחקן שנמצא מתחת לרדאר". באטלר התייחס ליכולת שלו ואמר: "אני לא מתייחס לעצמי כשחקן שמכריע משחקים. החברים ראו שאני שאני פנוי ונתנו לי את הכדור. הייתי האיש הנכון למסור לו, ואם מישהו אחר היה פנוי אז היו מוסרים לו. פשוט הייתי במקרה במקום הנכון".

"באטלר הוא כוכב NBA", החמיא ג'ואקים נואה לחברו, "אנחנו ב-2014, אי אפשר למרוח יותר, כולם יודעים". נואה התייחס ליכולת של הקבוצה בתקופה האחרונה ואמר: "אנחנו מרגישים נוח יותר ויותר עם איך שאנחנו משחקים בדקות הסיום של המשחקים".

שיקגו נהנתה מארון ברוקס (13 נקודות) וטאג' גיבסון (12 נקודות ו-10 ריבאונדים. "הספסל שלנו הרים אותו", אמר מאמן הבולס טום תיבודו, "ברגעים הקובעים דרק רוז וג'ימי באטלר עשו מהלכים גדולים".

גארד שיקגו בולס ג'ימי באטלר (ימין). AP
"הייתי האיש הנכון למסור לו". באטלר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully