וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות שלט חוצות: שחקני נתניה יקבלו משכורות עוד השבוע

28.12.2014 / 10:01

הסכם שנחתם בין הקבוצה מעיר היהלומים לבין משרד פרסום עשוי לסייע בתשלום משכורות חודש נובמבר. שגב יוציא לדרך תכנית התייעלות. ירין חסן על הניצחון: "הרווחנו כמה ימי שקט"

one

שחקני מכבי נתניה אמורים לקבל השבוע את משכורות חודש נובמבר. זאת בזכות הסכם בין המועדון לבין משרד פרסום, אשר יקים שלט על גדרות מתקן האימונים, שיהיה מופנה לכיוון כביש החוף. כבר כשנה מחכים במכבי נתניה להיתר מהעירייה להקמת השלט וכאמור השבוע הדברים אמורים להסתדר. מדובר בעסקה מול משרד הפרסום לתקופה של עשר שנים ובמועדון יקבלו מקדמה משמעותית כדי לשלם את המשכורות.

במקביל, אמור הבעלים אלי שגב להוציא השבוע לדרך תכנית התייעלות רחבת היקף שמטרתה לסיים את העונה ללא גרעון. עיקרי התכנית כבר נמצאים בראשי האנשים שעומד בראש המועדון, אבל שגב לא הסכים עד כה לאשר את התכנית. בין השאר אמור לארי קאיודה להימכר ובמקביל יקבלו מספר שחקנים הודעות על שחרורם מהקבוצה. בין המועמדים לעזוב עמרי קנדה, עידן שריקי, גבריאל ג'ורג'ו ועודד גביש.

ערן לוי לא שיחק אתמול בגלל שהיה מוצהב ולפי שחקנים בקבוצה הוא היה מאוד כעוס על כך שבתקשורת הכתירו את המשחק כהזדמנות של נתניה לשחק בלעדיו. בחדר ההלבשה היתה שמחה גדולה בסיום הניצחון על מכבי פתח תקוה. הבלם ירין חסן, שרשם משחק טוב, אמר: "חבל על הזמן איזה מאמץ עשינו. זה היה ניצחון עם השיניים. בתקופה הזו המצב לא פשוט במועדון והדבר היחיד שיכול להביא לנו שמחה ושקט אלה רק הנקודות. מסבירים לנו שהמשכורות יגיעו ואנחנו סומכים על אנשים שדואגים לנו. באנו למשחק הזה הכי דרוכים שיכול להיות. יוסי הכין אותנו הכי טוב שאפשר ונצא עכשיו למספר ימים של שקט. הקהל שלנו הגיע למשחק הזה ונתן לנו דחיפה אדירה. בשבוע הבא נצא לקרית שמונה ונבוא לקחת נקודות. אנחנו נגיע לכל משחק כדי לתת את הנשמה".

שחקני מכבי נתניה חוגגים. מגד גוזני
כמה ימי שקט. שחקני מכבי נתניה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully