וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנד סקוט על החטאת הכדור האחרון: "חשבתי יותר מדי"

28.12.2014 / 9:27

הגארד של הפועל תל אביב מאוכזב מההפסד בדרבי הגביע, אבל אופטימי: "כל חדר ההלבשה שלנו מחייך, נתנו הכול". האדומים יחלו להתאמן בדרייב אין ועשויים לתבוע את מכבי

דוראנד סקוט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
פספוס כואב. סקוט מחטיא את הזריקה המכרעת/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הודחה אמש (שבת) ברבע גמר גביע המדינה לאחר שנוצחה 73:71 על ידי מכבי תל אביב. הקבוצה של עודד קטש נראתה לא טוב במחצית הראשונה של המשחק, ובתחילת המחצית השנייה פיגרה כבר ב-17 נקודות הפרש, אלא שדקות מצוינות של האדומים בתחילת הרבע הרביעי החזירו אותם לעניינים. כשהאדומים בפיגור 72:70, החליטו במכבי תל אביב לשלוח במפתיע את דוראנד סקוט לקו העונשין, והגארד האדום החטיא זריקה אחת. במהלך האחרון יכל סקוט לנצח את המשחק, אך החטיא שלשה קשה.

"חשבתי יותר מדי, כשהובלתי את הכדור ראיתי את אחד השחקנים שלהם מתקרב אליי, ואת המאמן שלהם צועק לעשות עליי עבירה", הסביר סקוט את המהלך האחרון, "לא ידעתי מה הם יעשו, עד שהרמתי את הראש לראות את השעון, נשארו 3 שניות, אז ידעתי שיש לי הזדמנות לעשות מהלך אחד ולזרוק. לא הגעתי למצב שרציתי, ואני קצת מאוכזב כי כל מי שמחטיא זריקה כזאת חושב שהלוואי שזה יקרה שוב, אבל זאת חוויה שאני אלמד ממנה. שיחקנו היום טוב מאוד, ואני מאמין שזה יעלים את זה".

הגארד של האדומים הוסיף על ההחלטה של גודס לשלוח אותו אל הקו ועל היום הרע של קבוצתו מחוץ לקשת, "מאמן טוב צריך לנתח ולקבל את ההחלטה הכי טובה, לא החטאתי את זריקת העונשין כי אני לא יודע לקלוע עונשין, היה להם מזל, אבל גם הם החטיאו עונשין בסוף. אני שמח מאוד עם מה שעשינו. נתנו לעצמנו סיכוי, נלחמנו עד הסיום, והייתה לנו הזדמנות לזריקה אחרונה. בתחילת המשחק הם הוציאו אותנו מקצב המשחק ומהזהות שלנו. בתחילת המחצית השנייה המאמן אמר לנו לשחק בביטחון ואיך שאנחנו צריכים, והתחלנו לצמצם צעד אחרי צעד. אי אפשר לכעוס על מישהו אחרי משחק מול קבוצה ברמה גבוהה כזאת. לא בכל יום נקלע טוב מחוץ לקשת, וצריך לקבל את זה. לארי קלע זריקה ענקית בסוף שצימקה לנקודה, יהונתן החזיק אותנו והוא שיחק טוב מאוד, אני פשוט גאה בכולם. אחרי הפסד כזה כל חדר ההלבשה שלנו מחייך, בלי קשר לעובדה שזה היה נגד מכבי, אלא בזכות העובדה שעשינו הכול כדי לנצח את המשחק הזה".

הפועל תחל השבוע את אימוניה בהיכל הדרייב אין החדש, שייחנך ביום ראשון הבא במשחק הליגה נגד הפועל ירושלים. בקבוצה קיימת ציפייה רבה לקראת ההתמודדות, כשהכנות אחרונות ייעשו במהלך השבוע הקרוב, בתקווה לפתוח את האולם החדש ברגל ימין. לאדומים מצפים שלושה משחקי בית בארבעת מחזורי הליגה הקרובים, כשמלבד הפועל ירושלים תארח הפועל את מכבי חיפה ומכבי תל אביב.

בהנהלת הקבוצה מחכים לדוח הכלכלי שתוציא מכבי תל אביב על נתוני המשחק. בהפועל זעמו אתמול בבוקר לאחר שגילו שבמכבי תל אביב העבירו הודעות לתושבים בקו העימות כי הזמנות להתמודדות יחכו להם בקופות ביד אליהו. כמו כן קיבלו שחקני מחלקת הנוער של מכבי תל אביב הודעה על חלוקת הזמנות למשחק, כשתקנון הגביע קובע שמכבי יכולה לחלק עד 125 הזמנות. במשחק נכחו כ-7,000 צופים, כשרק אלף כרטיסים נמכרו לאוהדי הפועל תל אביב. אם הדוח הכלכלי לא יהיה לשביעות רצון הקבוצה, הם צפויים להגיע תביעת בוררות באיגוד הכדורסל כנגד הצהובים.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יותר מדי הזדמנות? אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully