וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים הודה: "הגיע פנדל להפועל פתח תקוה בבאר שבע"

28.12.2014 / 9:22

אחד מחברי הוועדה המקצועית של האיגוד אמר: "מספיק הילוך חוזר אחד בטלוויזיה כדי לקבוע שהייתה טעות". מנכ"ל האיגוד יריב טפר ביקש להרגיע: "ריינשרייבר שפט בהצלחה 4 משחקים מאז הדרבי התל אביבי". מנכ"ל הפועל פתח תקוה קבע פגישה עם ראשי האיגוד

one

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים תתכנס השבוע במטרה לדון בהחלטות האחרונות של צוותי השיפוט במגרשים, אבל כבר אתמול (שבת) קבעו חברי הוועדה בשיחות ביניהם כי השופט רועי ריינשרייבר טעה כאשר לא פסק לפנדל לזכות הפועל פתח תקוה בהפסד החוץ שלה 2:1 מול הפועל באר שבע. "מספיק לראות את הדברים בהילוך אחד בטלוויזיה, כדי לקבוע שהייתה טעות של צוות השיפוט", אמר אחד מחברי הוועדה לוואלה! ספורט.

מנכ"ל האיגוד, יריב טפר, שראה את המשחק בביתו הודה שאכן אירעה טעות, אך ביקש להנמיך את הלהבות: "אף אחד באיגוד לא משעה שופטים ואף אחד לא מוריד ראשים. לא צריך לעשות ניתוחים כאלה מעמיקים כדי לראות את הטעות של צוות השיפוט, אבל רועי ריינשרייבר, ואת זה שוכחים המבקרים או שלא יודעים, שפט בהצלחה ארבעה משחקים מאז אותו דרבי תל אביבי. בכל המשחקים השיפוט שלו היה טוב מאוד ואם הייתה לו טעות בשיקול הדעת בווסרמיל, זה לא מוריד מהעובדה שעל פי השקפתנו הוא מטובי השופטים שלנו".

בהפסקת המשחק הרחיק ריינשרייבר את מנכ"ל הפועל פתח תקוה יורם עינב, לאחר שזה ניגש מהספסל אל השופט ואל קוונו אייל שרון, שעמד ליד האירוע ואמר להם: "ההחלטה שלכם לא הייתה מקצועית. אנחנו כל השבוע מתכוננים למשחק ונותנים את הנשמה שלנו ובהחלטה אחת שלכם אתם יכולים לפרק אותנו". הבוקר אמר עינב: "התקשיתי להירדם בלילה. לקחתי ממש קשה את ההחלטה לא לשרוק לפנדל כל כך ברור לטובתנו".

עינב, שעשוי לעמוד לדין בפני ועדת המשמעת של ההתאחדות, קבע פגישה חשובה עם יו"ר איגוד השופטים, בן ציון סלמן, המנכ"ל, יריב טפר וכן דני קורן על מנת לדון בטעויות השיפוט במשחקי הקבוצה לאורך העונה.

המאמן עידן בר און ממשיך לחפש בלמים לחיזוק הקבוצה לקראת החלק השני של העונה. הבולגרי יורדן מילייב, שכבר שיחק בארץ, הוצע לפתח תקוה. עלותו נאמדת בכ-200 אלף

עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. רוני לבנה
קופחו. בר און/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully