וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "סטנוייביץ' איבד אתמול הרבה נקודות אצל שחר"

28.12.2014 / 7:30

אחרי ההפסד הביתי לבית"ר, שוב סוער אצל הירוקים: "העונה גמורה, אבל עדיין צריך שינוי". המאמן דורש חלוץ ישראלי ושני זרים, רוני לוי הוזכר כמועמד להחליפו. שחקן: "יש כאן שחקנים בינוניים, נשאר רק להציל את הכבוד"

עוד לילה קשה עבר על מכבי חיפה. אחרי תקופה בה נראה היה שהקבוצה במגמת ההתאוששות, הגיע אמש (שבת) הפסד ביתי צורם 3:1 לבית"ר ירושלים, במשחק בו הירוקים הובילו 0:1 עד לדקה ה-83. כשהיא בעשרה שחקנים, לאחר הרחקתו של גוסטבו בוקולי, חיפה לא הצליחה לשמור על היתרון והמאמן אלכסנדר סטנוייביץ' נחל עוד מפלה, אשר לצדה נשמעה גם ביקורת ראשונה עליו מכיוון המועדון.

"יעקב שחר נותן למאמן הזה גיבוי, אבל אין ספק שהוא איבד הרבה נקודות אתמול", אמר מקורב לחיפה. הנשיא טרם החליט דבר כלשהו, אבל בהמשך השבוע הוא יקבל החלטה סופית בעניין סטנוייביץ'. חלק מהאוהדים קרא אתמול למאמן להתפטר, אבל זה ניגש אליהם בסיום והודה להם על התמיכה. אם סטנוייביץ' יעזוב את הקבוצה במהלך השבוע או בכלל העונה, המועמד הבכיר הוא רוני לוי, שהיה אמור להגיע עוד בעונה שעברה.

אם יישאר, הוא מתכנן לעשות שינוי יסודי בקבוצה חלון העברות ודורש להביא חלוץ ישראלי בכיר ושני זרים. טוטו תמוז הוא אחד המועמדים, וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, איתי שכטר נמצא חזק ברשימות של המאמן. בשלב זה, אלירן עטר פחות רלוונטי בגלל הסכומים אותם הוא דורש, אך גם הוא ברשימות.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
ביקורת ראשונה מתוך המועדון. סטנוייביץ'/קובי אליהו

סטנוייביץ' רוצה שני שחקני הגנה או קשרים זרים, כאשר רק לאחר גמר גביע הטוטו תתקבל החלטה סופית לגבי הזרים בסגל הנוכחי. אדין צוצאליץ' מרשים מאוד את המאמן ובסוף השבוע עלתה אפשרות שיצטרף אליו בלם זר. במקרה כזה, דקל קינן עשוי להיות מושאל לקבוצה אחרת. הפועל באר שבע כבר הביעה עניין בשחקן, אבל לא מוכנה לשלם את מלוא שכרו, כאשר גם קבוצות אחרות באות בחשבון.

לגבי רובן ראיוס, השחקן נמצא חזק על הכוונת של אפואל ניקוסיה הקפריסאית, שנציגים שלה כבר צפו בו בישראל. הוא גם מחזיק בהצעה מיוון ואם סטנוייביץ' ישחרר אותו, כפי שנראה כעת, ראיוס יוכל לסגור תוך ימים במועדון הקפריסאי או בכל מקום אחר. גם שמואל שיימן עשוי לעזוב בהשאלה ואיתו מוחמד כליבאת, ששוב לא נכלל בסגל.

seperator

הביקורת העיקרית של השחקנים אתמול הייתה לגבי הסגל והם סבורים כי רק שינוי מהותי יועיל לקבוצה, כהכנה לעונה הבאה. "לא נראינו כמו קבוצה, אבל הבעיות עמוקות יותר מהמאמן", אמר אתמול אחד השחקנים הבכירים. "הגיע הזמן לומר את האמת. יש כאן שחקנים בינוניים. צריך להביא שחקנים בכירים ולא להסתפק במה שיש. אפשר וצריך להציל את הכבוד ואת העונה הזו, לסיים במקום הרביעי ואולי לקחת תואר. אבל צריך לעשות את זה בכבוד, בטח לא בצורה הזאת".

ביקורת הופנתה אתמול כלפי מספר שחקנים, ביניהם אייל משומר וכל שחקני החלק הקדמי. גוסטבו בוקולי ספג ביקורת על הצהוב השני, שהכריח את המאמן לבצע שינויים. סטנוייביץ' כעס מאוד גם על גיורא אנטמן וטען כי לא ידע שהשוער ולדימיר סטויקוביץ' יעלה לקרן לפני השער השלישי.

אחד השחקנים ניסה לנתח את המצב לעומק כשאמר: "היו כאן זרים טובים בכמה דרגות. אנשים זלזלו בקולמה, בדבאלישווילי, הקבוצה מכרה את טשיירה, אבל לא הביאו תחליפים מספיק טובים. בדיעבד, גם השחרור של שחקנים ישראלים היו מוטעה. זה הזמן לעשות כאן חריש עמוק".

אגב, הלילה העלה בוקולי לרשת החברתית סרטון התנצלות, בו הוא מביע חרטה עמוקה בעקבות ההרחקה שהובילה להפסד. בסרטון נראה בוקולי מצולם לאחר המשחק כשהוא מתנצל בפני האוהדים.

עוד באותו נושא

פסק אדין - נכשלתם: צוצאליץ' כדוגמה לדרך של מכבי חיפה

לכתבה המלאה

עידן ורד, שלא שיחק כלל, עדיין מחכה להצעה. במועדון טוענים שיזמינו אותו לשיחה, לאחר שכבש בכל אחד מארבעת המשחקים האחרונים בהם שותף, אבל אם ורד לא יקבל הצעה בחודש הקרוב, הוא לא ימתין וינסה לעזוב לאירופה או לקבוצה אחרת בישראל.

ובצל הביקורת הזאת, ביום רביעי תשחק הקבוצה במסגרת גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב. "אולי נצליח לשמח קצת את שחר אחרי כל מה שעשינו העונה", אמרו שחקנים בחיפה, "צריך לשכוח מהצרות בליגה ולזכור שאפשר לקחת תואר".

ההרחקה שלו פירקה את המערך. גוסטבו בוקולי/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully