וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי שוקרני: "אנחנו יכולים לא להיות במאבקי התחתית, יש פה קבוצה טובה"

28.12.2014 / 7:55

אופטימיות רבה בהפועל חיפה אחרי הניצחון השני ברציפות. יואב כץ: "מאמין שקוראץ' יגיע, בודקים עוד מועמדים". סיראז' נסאר עדיין חזק על הפרק, שמותיהם של ניקולס פלצ'וק ועמית בן שושן עלו

one

אחרי תקופה קשה מאוד, בהפועל חיפה נושמים קצת לרווחה לאחר הניצחון השני ברציפות, הפעם 0:1 באשדוד. בחיפה חגגו בחדר ההלבשה לאחר המשחק וניראה שלראשונה מאז תחילת העונה האווירה השתפרה משמעותית. גם ראובן עטר, שמעמדו היה בסכנה ממשית לאחרונה, נראה ניחוח בהרבה, וכעת במועדון מקווים שהקבוצה תמשיך בתקופה הטובה ותצא מהתחתית. מי שזכו למירב המחמאות היו אור אוסטווינד, כובש השער מהראן לאלה ורועי שוקרני - שלושה שחקנים שהתנדנדו בין הרכב לספסל מתחילת העונה, ושוב הוכיחו את עצמם.

"התחושה היא מדהימה", אמר שוקרני. "זה ניצחון גדול. אחרי הרבה מאוד שנים ניצחנו באשדוד. הראינו הרבה מחויבות ואני שמח שיש גם תוצאות. הגענו למצב שבאמת כבר אין לנו מה להפסיד, ואני שמח שהשגנו ניצחון שני ברצף שייתן לנו בטחון להמשך. אני מקווה ומאוד מאמין שאנחנו יכולים לא להיות במאבקי התחתית, הכל שאלה של המשכיות. יש פה קבוצה טובה והוכחנו את זה בשבועיים האחרונים".

שחקני הפועל חיפה, אור אוסטווינד, רועי שוקרני, הישאם כיוואן. ניב אהרונסון
"הכל שאלה של המשכיות". רועי שוקרני והחברים/ניב אהרונסון

למרות שני הניצחונות, בחיפה יודעים שהם חייבים חיזוק וההערכה במועדון היא שבימים הקרובים נושא העברתו של ז'רקו קוראץ' ייסגר רשמית והשחקן יחזור לקבוצה. במקביל בקבוצה רוצים להתחזק בקשר אחד לפחות ואולי בשחקן התקפה נוסף. סיראז' נסאר עדיין חזק על הפרק אך בקבוצה סקפטיים לגבי האפשרות שבבאר שבע ישחררו את השחקן. כמו כן עלו שמותיהם של עמית בן שושן וניקולס פלצ'וק, שלא נחשב לזר, אך בשלב זה הם נחשבים בעדיפות נמוכה לעומת האחרים. במקביל נבדקים גם שחקנים זרים רבים.

"יש עשרות של מועמדים", אמרו גורמים במועדון. "אף אחד חוץ מקוראץ' לא נמצא בשלב משא ומתן קונקרטי. הרבה שמות עלו וירדו אבל נביא חיזוק". הבעלים יואב כץ אישר: "נביא חיזוק. אני מאמין שז'רקו יהיה כאן, ויש עוד שחקנים שאנחנו בודקים. נחזק את הקבוצה. רואים שהקבוצה והשחקנים הרבה יותר מחוייבים, אבל משחק או שניים לא אומרים כלום צריך לראות את זה לאורך זמן".

עוד באותו נושא

הפועל חיפה ניצחה את מ.ס אשדוד 0:1 בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully