וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מעוניינת להחתים את סיראז' נסאר בינואר

ראובן עטר מחפש קשר התקפי, ולפי גורמים בהפועל באר שבע גישושים ראשונים בנושא כבר נעשו. בחיפה מחכים לאישור רשמי של כץ על העברתו של קוראץ' ומנסים למצוא קבוצה לאבו ריא

one

הפועל חיפה מעוניינת בסיראז' נסאר, כשגורמים הקשורים להפועל באר שבע אישרו שהקבוצה מודעת לרצון של חיפה ואף שנעשו גישושים ראשונים בנושא. כידוע, ראובן עטר מעוניין מאוד בקשר התקפי, ונסאר שלא זכה ליותר מדי קרדיט עד כה בבאר שבע הפך לאחד השחקנים המועדיפם על המאמן לחיזוק בינואר. לפי אותם גורמים בבאר שבע, בחיפה כבר יידעו את ראשי המועדון מהדרום על ההתעניינות בשחקן, וייתכן ובתקופה הקרובה יחל משא ומתן.

נסאר חתום על חוזה רק עד סוף העונה ועדיין לא חתם על חוזה חדש, כשהטענה במערכת הייתה שהשחקן לא חותם על חוזה חדש בשל הרצון שלו לצאת לאירופה בעונה הבאה. אחרי שמיעט לשחק עד כה העונה, נסאר עשוי לקבל את המפתחות להרכב כבר במשחק הקרוב בשל פציעתו של מאור מליקסון, אך ייתכן ובסופו של דבר תיסגר עסקה שתנחית אותו בחיפה.

סיראז' נסאר שחקן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
על הכוונת של עטר. סיראז' נסאר/ברני ארדוב

במקביל באותן שיחות עלה שמו גם של יוסף אבו לאבן, אבל נראה שבחיפה מציבים אותו בעדיפות נמוכה בשלב זה. במקביל בחיפה רוצים לסיים את נושא העברתו של ז'רקו קוראץ', כאשר ראשי המועדון מחכים לחתימה של הבעלים יואב כץ על תנאי החוזה שסוכמו עקרונית. כמו כן במצבת השחרורים בקבוצה ינסו לשחרר את אוסיי מאוולי ומהראן אבו ריא בחלון ההעברות בינואר, כשכפי שפורסם בוואלה! ספורט גם הכישרון הצעיר אלמוג אוחיון יבקש לעזוב את הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully