וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: 28.12

ריאל מקשיחה עמדות עם יונייטד, דורשת את דה חאה וסימנה עוד יורש לקסיאס, ארסנל מוכנה לפתוח את הארנק עבור קבאני, סקאוטים של טוטנהאם יצפו בשני צעירים של ברצלונה. כל השמועות מחלון ההעברות

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
בקרוב בלונדון? קבאני/רויטרס

שמועות

* 'סאנדיי מירור': ריאל מדריד הבהירה למנצ'סטר יונייטד כי כל הצעה לעסקה על גארת' בייל תהיה חייבת לכלול את שוערה הבכיר דויד דה חאה.

* על פי ה"אס", לריאל יש אופציה נוספת בולטת להחליף את קסיאס בשער: קרלוס, שוערה בן ה-19 של טנריפה, שזוכה להשוואות לטיבו קורטואה.

* מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס מתעקש: "מריו באלוטלי לא יעזוב בחלון ההעברות. זה משהו שאנחנו אפילו לא חושבים עליו לרגע".

* אדינסון קבאני רוצה לעזוב את פריס סן ז'רמן, ומאמן ארסנל ארסן ונגר מוכן "לשלם סכום גבוה", כך על פי דייוח ב'לקיפ הצרפתי, כדי להנחיתו בלונדון כבר בינואר. הצרפתים צפויים לדרוש כ-55 מיליון יורו.

* הגדולות באנגליה, ובהן ארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, במרדף אחרי חלוץ קורינתיאנס בן ה-17, מלקולם סילבה. כרגע, הבלוז מקדימים את כולן במאבק.

* ארסנל מתכוונת להגיש הצעה לספורטינג ליסבון כדי להחתים את קשרה, וויליאם קרבאליו.

* יונייטד מעוניינת להחזיר את הבלם נמניה וידיץ' מאינטר.

* סקאוטים של טוטנהאם יצפו במשחק הבא של ברצלונה ב', שם הם יעקבו אחרי שני שחקני הקבוצה, סרג'י סאמפר (19) ואדאמה (18).

* על פי דיווחים באנגליה, אחד מהפייבוריטים לאמן את קריסטל פאלאס אחרי פיטוריו של ניל וורנוק, הוא ויטור פריירה. הפורטוגלי בן ה-46 הוליך את פורטו לשתי אליפויות רצופות ב-2011-12 ו-2012-13.

שחקן נבחרת ברזיל אדריאנו. Kirsty Wigglesworth, AP
רק הסנונית הראשונה. אדריאנו/AP, Kirsty Wigglesworth

* אחרי שהשלימה את החתמתו של אדריאנו, לה האבר מליגת המשנה בצרפת סימנה מטרה חדשה: סימאו. הפורטוגלי בן ה-35, פעם בברצלונה, אתלטיקו מדריד, ספורטינג ליסבון ועוד, סיים חוזה באספניול בתום העונה שעברה ולא שיחק בחצי השנה האחרונה.

* ב"טוטוספורט" מפרסמים שרומא מתעניינת בבלם טוטנהאם ונבחרת רומניה, ולאד קיריקש. השחקן בן ה-25 ממעט לקבל דקות משחק תחת מאוריסיו פוצ'טינו.

* מגן ולנסיה, אנטוניו בראגאן, זוכה לעניין מבאייר לברקוזן ושאלקה הגרמניות. הספרדי בן ה-27 יסיים את חוזהו בקיץ ולכן אם יעבור בינואר, המחיר שלו צפוי להיות יחסית נמוך.

* קלאודיו פיסארו בן ה-35 מבוקש באליאנסה לימה, ממנה הוא לוורדר ברמן ב-1999. הפרואני של באיירן מינכן יחזור הביתה אחרי 15 שנה כדי לסייע לאקסית לצלוח בהצלחה את מוקדמות גביע ליברטדורס?

* בתקשורת הגרמנית דווח שיובנטוס טוענת כי היא קרובה לסגור את העברתו של קשר באיירן מינכן שרדאן שאקירי אל שורותיה. השוויצרי הבינלאומי כבר הביע את רצונו לעבור בינואר, וככל הנראה יושאל למועדון הפאר האיטלקי עד סוף העונה עם אופציה שתינתן ליובה לרכוש אותו.

* באנגליה מדווחים שליברפול העבירה הצעה ללאציו על הקשר אוגניי אונאזי. עוד דווח שהאדומים אף הציעו את פאביו בוריני בתמורה לקשר הניגרי.

* אנדריי קרמאריץ', חלוץ נבחרת קרואטיה ואחד השחקנים המבוקשים באירופה, נמצא עכשיו גם על הכוונת של צ'לסי, שמוכנה להציע לרייקה יותר מ-10 מיליון יורו. גם יובנטוס ונאפולי בעקבות החלוץ בן ה-23 שכבש העונה 27 שערים ב-26 משחקים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קלאודיו פיסארו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
מבוקש. פיסארו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully