וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "אתם לא מודעים לגודל הבעיות במכבי נתניה"

27.12.2014 / 22:45

גם ה-0:1 על מכבי פתח תקוה לא השכיח מיוסי מזרחי את הצרות: "קשה להחזיק את הקבוצה. לא זוכר תקופה כזו קשה". בן שמעון: "הליגה צפופה, אחרי הפסד כזה מסתכלים למטה על הקו האדום"

one

למרות הניצחון החשוב 0:1 על מכבי פתח תקוה בחוץ, מאמן מכבי נתניה, יוסי מזרחי, הגיע לעמדת הראיונות מותש. הרבה מתח השתחרר אצלו עם שריקת הסיום, אבל על פניו של המאמן הוותיק לא נראו סימנים של אושר. "למעט חמש דקות ראשונות במשחק, לא הופענו למחצית הראשונה. לא שיחקנו בכלל כדורגל במחצית הראשונה", הודה מזרחי. "החצי השני היה כבר הרבה יותר טוב ויכולנו גם להגדיל את התוצאה. זה ניצחון חוץ משמעותי מאוד של קבוצה ששיחקה היום עם שבעה שחקנים מתחת לגיל 22. יש הרבה בעיות במכבי נתניה ואתם בכלל לא מודעים לגודל הבעיות של מכבי נתניה. אנחנו באים למשחקים ומצליחים לשים בצד את הבעיות האלה".

מזרחי נשאל על שחקני הספסל שלא התחממו בהתלהבות גדולה ואמר: "לא שמתי לב לזה. טוב שאתם אומרים לי. יש הרבה בעיות במכבי נתניה ואני לא אפרט אותן עכשיו. הצלחנו לנצח כאן את מכבי פתח תקוה שהיא קבוצה טובה מאוד. זו ליגה של מומנטום. קבוצה שתדע לשמור יותר על יציבות אז היא תצליח יותר. אנחנו אמנם ניצחנו היום אבל שאלת עתיד מכבי נתניה רחוקה מלקבל תשובה. אנחנו מגיעים לינואר וצריכים לחשוב מה עושים. קשה מאוד להחזיק את הקבוצה. תאמינו לי שאני מאמן הכי מנוסה בליגה ותקופה כזו כמו שאני עובר עכשיו במכבי נתניה, אני לא זוכר. יהיה קשה מאוד להחזיק את הקבוצה כך עוד הרבה זמן".

רן בן שמעון הגיע אחרון לעמדת הראיונות. הרבה זמן ישב בחדרו וחשב מן הסתם על הדקות הטובות שהיו לקבוצתו במחצית הראשונה ושאותן לא ניצלו שחקניו לשערים. "היו לנו משחקים לא טובים וניצחנו. היום התאמצנו, שיחקנו טוב אבל עשינו כמה טעויות שהביאו לנו הפסד ביתי מרגיז", אמר בן שמעון. "שלטנו במחצית הראשונה. הנענו טוב את הכדור אבל את מי זה מעניין עכשיו. נחפש את הנקודות במקומות אחרים. אנחנו נמשיך הלאה עם אופטימיות. צריך להיות הרבה יותר חדים בחלק הקדמי. נצטרך לחבר את המשחק הטוב שלנו לתוצאות יותר טובות. יש הרבה מה לשפר במכבי פתח תקוה אבל עם כל הכאב על ההפסד הזה, אנחנו עם הפנים קדימה. בטבלה יש צפיפות ואחרי הפסד כזה מסתכלים למטה על הקו האדום, אבל יש גם פלוס כי כל ניצחון מביא אותך להסתכל למעלה".

שחקני מכבי נתניה חוגגים. מגד גוזני
הצרות נשכחו ל-90 דקות. שחקני נתניה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully