וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים לפני מכבי תל אביב: פנאתינייקוס הפסידה לאולימפיאקוס

אלופת יוון נכנעה 81:75 ליריבה המושבעת ונחלה הפסד בכורה בליגה. סלאוטר בלט אצל המפסידים עם 18 נקודות. 2 נקודות למאריץ' בבכורה בגלאטסראיי. דיווח: תומאס הורטל חתם באנדולו אפס

דימיטריס דיאמנטידיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
הפסד כואב בדרבי. דיאמנטידיס/GettyImages

שלושה ימים לפני שהיא פוגשת את מכבי תל אביב בשלב הטופ 16 של היורוליג, פנאתינייקוס נחלה הפסד ליגה כואב בדרבי מול אולימפיאקוס היריבה המרה 81:75. האלופה היוונית, שניצחה את אולימפיאקוס בתחילת העונה בגביע, נכנעה הפעם ליריבה השנואה ונחלה הפסד בכורה בליגה אחרי פתיחת עונה מושלמת מבחינתה. ואסיליס ספאנוליס שוב כיכב מול האקסית שלו עם 20 נקודות למנצחים. איי ג'יי סלאוטר בלט אצל המפסידים עם 18 נקודות, אבל דיאמנטידיס לא היה בעניינים וסיים עם שבע נקודות בלבד.

תומאס הורטל קוצ'ה לבוראל. GettyImages
חיזוק נוצץ לאנדולו. הורטל/GettyImages

* גלאטסראיי (יריבת מכבי), עם זוראן ארצג, חזרה לנצח אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה הטורקית. היא גברה 77:79 על דרופשקה, השנייה בטבלה ערב המחזור. אלכס מאריץ' רשם הופעת בכורה בגלא' והסתפק ב-2 נקודות וריבאונד אחד. קרלוס ארויו כיכב עם 25 נקודות, 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

* בצרפת ובספרד מדווח כי תומאס הרטל, רכז נבחרת צרפת וקוצ'ה לבוראל ויטוריה, טס לאיסטנבול כדי להצטרף לאפס אנדולו. הטורקים ישלמו לבאסקים כ-300 אלף יורו. שתי הקבוצות הללו נפגשות בפתיחת הטופ 16 והצרפתי יערוך את הבכורה שלו מול האקסית כבר ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully