וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: אוגו וגורדנה לא ישחקו מול מכבי ת"א. אלישע לוי: "שיחקנו פחות טוב"

מאמן הפועל באר שבע נשם לרווחה אחרי ה-1:2 הקשה על הפועל פתח תקוה והתייחס למשחק הבא מול מכבי תל אביב: "נצטרך להשתפר". עידן בר און: "לוקח המון נקודות חיוביות מהמשחק הזה"

one

הפועל באר שבע ממשיכה את הריצה שלה בצמרת. הקבוצה של אלישע לוי ניצחה הערב (שבת) 1:2 את הפועל פתח תקוה בוסרמיל ועלתה למקום השני. אחרי ה-0:3 המרשים בטדי, באר שבע לא הבריקה הפעם והתקשתה מאוד מול קבוצת התחתית של בר און, אבל שערים של ג'ון אוגו (16) שגם הורחק בתוספת הזמן וסיראז' נאסר (27) עשו את העבודה מול שער של דור כוכב בצד השני (32). הפועל פתח תקוה באה בטענות בסיום המשחק לרועי ריינשרייבר שופט המשחק שהתעלם מהכשלה של דוידזאדה ברחבה על עומרי אלטמן. באר שבע תצטרך להסתדר מול מכבי תל אביב ללא אוגו וגם ללא גורדנה המושעים.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. רוני לבנה
במשחק הוא היה דווקא לחוץ ופחות מחוייך. אלישע לוי/רוני לבנה

אלישע לוי סיכם בסיום: "אני מקווה שבמשחק הבא היכולת תהיה יותר טובה. פתח תקוה קבוצה טובה ולא היה לנו קל, אבל חשוב שהצלחנו לנצח".

באר שבע תחסר במשחק הבא מול מכבי תל אביב את ג'ון אוגו ורועי גורדנה המושעים. אלישע לוי התייחס לכך: "יוצא שאנחנו שוב באים מול מכבי עם שחקנים חסרים, אבל נקווה שבמשחק הבא היכולת תהיה יותר טובה וגם התוצאה תהיה טובה". על נסאר: "הוא לא שיחק הרבה זמן והיום שיחק טוב ועשה מה שצריך".

עידן בר און נמנע מלבקר את ריינשרייבר אחרי הפנדל שלא נשרק לזכות קבוצתו: "אני לא אכנס לביקורת על השופטים. היום זה היה לרעתנו, ולא בפעם הראשונה, אבל זה חלק מהכדורגל, צריך להסתכל נטו מקצועית ואני חושב שעשינו משחק לא רע. מאוד קשה להתמודד מולם, ואצלנו ברגע ששחקן או שניים חסרים השמיכה לא רחבה, אבל החבר'ה עשו את המקסימום, עשו ועבדו. הליגה מאוד צמודה ושוויונית, באנו למשחק חוץ מהקשים בארץ, התמודדנו כשווים מול שווים מול קבוצה מצוינת, ולקחנו מהמשחק הזה המון נקודות חיוביות למרות ההפסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully