וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתון לאקיפ הפתיע: נוייר שחקן השנה בעולם, רונאלדו רק שני

העיתון הצרפתי הנחשב דירג את 100 הכדורגלנים הטובים בעולם לשנת 2014 ובחר את שוער אלופת העולם על פני כוכב ריאל מדריד, הפייבוריט לזכייה בכדור הזהב. מסי שלישי, רובן רביעי, זלאטן עשירי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
30 הראשונים של עיתון "לאקיפ"/מערכת וואלה, צילום מסך

קצת יותר משבועיים לפני טקס כדור הזהב, בו ייבחר שחקן השנה בעולם לשנת 2014, בחר היום (שבת) העיתון הצרפתי "לאקיפ" את 100 שחקני השנה בעולם. ובמקום הראשון, באופן מפתיע: לא כריסטיאנו רונאלדו.

מנואל נוייר, שוער אלופת העולם גרמניה ובאיירן מינכן, הוא האיש שבחרו כתבי העיתון הנחשב ככדורגלן הכי טוב בשנה האחרונה. רונאלדו, שהוביל את ריאל מדריד לזכייה בליגת האלופות ובגביע המלך, ונחשב כמובן לפייבוריט לזכייה בכדור הזהב, הסתפק במקרה הזה בסגנות, אבל לפחות הקדים את הנמסיס ליאונל מסי שסיים שלישי.

אריאן רובן דורג רביעי, פיליפ לאהם חמישי, אנחל די מריה שישי, ניימאר שביעי, תומאס מולר שמיני, לואיס סוארס תשיעי וזלאטן איברהימוביץ' עשירי. הנציג הצרפתי הראשון ברשימה הוא קארים בנזמה, המדורג 13. אגב, השוער הבא ברשימה אחרי נוייר, הוא טיבו קורטואה הבלגי (מקום 21) וגם מיודענו וינסנט אניימה מופיע במקום ה-78. את הרשימה סוגר במקום ה-100 ג'ואל קמפבל מארסנל.

למרות הבחירה המחמיאה, נוייר לא מאמין בסיכוייו לזכות בכדור הזהב. "ברור שאני לא הפייבוריט", אמר שוער באיירן מינכן לעיתון הגרמני "סודויטשה צייטונג". "שני המתחרים שלי הם מותגים עולמיים, ברור שיש להם יתרון. אני גאה להיות בין שלושת המועמדים לזכייה".

ה-11 של לאקיפ (על פי עמדות במערך 4-3-3): מנואל נוייר, פיליפ לאהם, סרחיו ראמוס, מאטס הומלס, דויד אלאבה, טוני קרוס, צ'אבי אלונסו, אנחל די מריה, ניימאר, ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully