וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "יהיה חלום אם 2015 תהיה טובה כמו 2014"

כוכב ריאל מדריד מסכם שנה ומביט הלאה: "נילחם עד המוות כדי להשיג את כל התארים, לאנצ'לוטי יש חלק גדול". פדרו: "לרונאלדו היו מספרים טובים יותר, אבל מסי צריך לזכות בכדור הזהב"

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד, אליפות העולם לקבוצות 2014. AP
זה בכלל אפשרי, לספק שנה טובה יותר? רונאלדו/AP

שנת 2014 חייכה אל כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הגדול של ריאל מדריד כבש לא פחות מ-51 שערים ב-47 משחקים השנה (!), סייע לקבוצתו לזכות בליגת האלופות, בגביע המלך ובאליפות העולם לקבוצות, ולא נראה שהוא מתכוון לעצור. רגע לפני ש-2015 יוצאת לדרך הוא עומד על 25 שערי ליגה ב-14 מחזורים בליגה הספרדית (ו-32 ב-25 משחקים בכל המסגרות), ונראה בדרך הבטוחה לשבור את שיא הכיבושים של ליאונל מסי לעונה בלה ליגה (50, ב-2011/12).

בראיון שהעניק ל'אס', אמר היום רונאלדו: "זה יהיה חלום אם 2015 תהיה טובה כמו 2014, או טובה יותר. אפשרי עבורנו לעשות את זה, כי ריאל מדריד תמיד מועמדת לזכות בכל תחרות בה היא לוקחת חלק. יש לנו רוח קבוצתית שיכולה לעזור לנו לזכות בכמה שיותר תארים, ונילחם עד המוות כדי להשיג אותם".

על החלפתו של ז'וזה מוריניו בקרלו אנצ'לוטי אמר רונאלדו: "יש לקרלו חשיבות גדולה בהצלחה שלנו, הוא מאמן מצוין ואדם מצוין וכולנו שמחים שהוא כאן. ביחד אנחנו משפחה מאוחדת שתנסה להשתפר אחרי הצלחותיה ב-2014".

אגב, בעוד רונאלדו בוודאי בטוח שהוא זה שצריך לזכות בכדור הזהב בטקס שייערך עוד כשבועיים וחצי בציריך, לפדרו יש דעה אחרת לגמרי. "אני מקווה שמסי יזכה", אמר שחקן ברצלונה. "לרונאלדו היו מספרים יותר טובים השנה, אבל מסי יותר טוב מכל השאר".

ליאונל מסי, פדרו שחקני ברצלונה. AP
למסי בכל זאת יש את התמיכה של פדרו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully