וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "לא אמהר לעזוב את צסק"א לקבוצת פאר אירופית"

הקשר הנפלא העניק ראיון נרחב ברוסיה בו סיפר: "ניסיתי להגיע לאנגליה או גרמניה, אבל חלק מההצעות שקיבלתי לא התאימו לי. אם ניקח 3-4 נקודות מול וויילס ובלגיה, אפשר לעלות ליורו"

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. Epsilon, GettyImages
עושה חיים בצסק"א. נאתכו/GettyImages, Epsilon

ביברס נאתכו ממשיך לעשות חיל ברוסיה, והיום (שבת), בראיון מקיף לאתר sports.ru, הוא דיבר על העונה שעוברת עליו, הטרגדיות האישיות מהעבר, וגם על העתיד הקרוב. כשנשאל אילו קבוצות רדפו אחריו בקיץ, השיב: "סביליה, שאלקה, שטוטגרט, וולפסבורג, קבוצה מאיטליה, אבל אף אחת מהן לא הגישה הצעה קונקרטית". נאתכו נשאל האם קיבל גם פניות מרוסיה, והשיב: "כן, מכל הקבוצות הגדולות. גם זניט".

על ההחלטה להעדיף בכל זאת צסק"א, אמר: "אני לא חדש בכדורגל הרוסי, והתרשמתי מהמקצוענות והחכמה של צסק"א ומאמנה. אני חייב להדגיש שלא בחרתי בצסק"א בגלל הכסף. גם ליגת האלופות היוותה תפקיד חשוב, זה עולם אחר, הזדמנות אידיאלית להראות כמה טוב אתה. חשבתי שכבר הספיק לי הכדורגל הרוסי, ניסיתי להגיע לאנגליה או לגרמניה. היה לי טוב בפאוק, אבל חלק מההצעות שקיבלתי לא התאימו לי". כשנשאל מה יקרה אם יקבל הצעה ממועדון פאר באירופה, השיב: "לא אמהר. קשה לי להגיד מה יקרה, אבל קודם כל הייתי רוצה לזכות עם צסק"א באליפות".

על המספרים המצוינים שלו מתחילת העונה - 8 שערים ו-6 בישולים, אמר הקשר המצוין: "קודם כל, אני חייב להגיד שחמישה שערים הובקעו בפנדלים, אבל זה לא אומר שאני פחות גאה בהם. זה רק מוכיח שאני מעורב ברוב ההתקפות".

לבסוף נשאל נאתכו על פתיחת קמפיין יורו 2016 של נבחרת ישראל, ואמר: "זה כבוד גדול עבורי. הדבר החשוב הוא הצלחת הנבחרת, ובמרץ הקרוב יש לנו שני משחקי בית חשובים מול וויילס ובלגיה. אם ניקח 3 או 4 נקודות, אפשר לעלות ישירות ליורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully