וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פופס מנסה בונסו שוחרר מהפועל ירושלים

הסנטר הבריטי שהתקשה להשתלב מקצועית בקבוצה של דני פרנקו עוזב אחרי קצת יותר מחודש לאחר שההנהלה דרשה לשחרר את אחד משלושת הגבוהים. הוא שותף בארבעה משחקי יורוקאפ ושני משחקי ליגה בלבד

שחקן הפועל ירושלים פופס מנסה בונסו. מגד גוזני
שהות קצרה. מנסה בונסו/מגד גוזני

הפועל ירושלים הודיעה הערב (שישי) כי פופס מנסה בונסו שוחרר מהקבוצה. הסנטר הבריטי התקשה להשתלב מקצועית בקבוצה וקצת יותר מחודש אחרי שחתם, החליטה הקבוצה לוותר על שירותיו. כידוע, לאחרונה דרשו בהנהלה לבצע שינוי בסגל ולשחרר את אחד משלושת הגבוהים, מנסה בונסו, טוני גפני או ג'וזף ג'ונס, וההחלטה בסופו של דבר נגעה לשחקן החדש. בשבוע שעבר, אגב, ציין המאמן דני פרנקו כי ההצטרפות של מנסה בונסו פגעה בשטף של הקבוצה.

מנסה בונסו שותף בירושלים בשני משחקי ליגה בלבד כאשר נגד עירוני נס ציונה הוא הספיק לקלוע שתי נקודות ב-12 דקות ומול עירוני נהריה בבית הוא רשם שמונה נקודות בשבע דקות. בשלב הבתים ביורוקאפ מנסה בונסו שיחק בארבעה משחקים, שבשניים מהם הוא קלע שתי נקודות בלבד ובסך הכול העמיד ממוצע של 7.5 נקודות למשחק ושלושה ריבאונדים.

ובינתיים הפועל ירושלים מנסה להסתכל קדימה לעבר המשך הדרך הארוכה שצפויה לה העונה אחרי שאתמול (חמישי) היא חזרה לנצח כשהביסה 63:94 את א.ס. רמת השרון מהליגה הלאומית. דני פרנקו אמר על הניצחון: "טוב לנצח. משחקי הגביע האלה עלולים להסתבך. זה לא קל לשחק נגד קבוצה מהליגה השנייה, לא קל להביא מנטלית את השחקנים למשחקים האלו, אבל הגענו מדקה הראשונה מרוכזים ומחויבים. כולם מבינים מה משמעות הגביע להפועל ירושלים ואני שמח שניצחנו בדרך הזאת. לא משנה אם המשחק ייערך בארנה או לא, מבחינתנו אנחנו צריכים להיאבק על כל תואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully