וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אלבה ברלין הובסה 98:69 על ידי באמברג

יריבת מכבי תל אביב בטופ 16 הפסידה לראשונה בליגה המקומית שלה העונה. ג'וש דאנקן קלע 16 אצל המנצחת. בו מקאלב חתם לחמישה שבועות נוספים בבאיירן והוביל אותה ל-75:91 על ארטלנד דראגונס

ג'אמל מקלין שחקן אלבה ברלין. קובי אליהו
תבוסה מביכה. מקלין/קובי אליהו

יריבת מכבי תל אביב בטופ 16 של היורוליג אלבה ברלין ספגה הערב (שישי) מפלה כואבת במיוחד בליגה הגרמנית, מה שהיה ההפסד הראשון שלה אחרי 14 ניצחונות בזירה המקומית. הקבוצה של סשה אוברדוביץ' הובסה 98:69 על ידי באמברג בחוץ. סגנית אלופת גרמניה נראתה רע מאוד, כשבראדלי וונאמייקר חוגג עליה עם 21 נקודות, 9 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. מיודענו ג'וש דאנקן קלע 16 לזכות באמברג והוסיף 5 ריבאונדים. בסך הכל, שישה שחקנים של באמברג סיימו את המשחק בדאבל-פיגרס. אצל אלבה, היחיד שסיפק מנת נקודות מכובדת היה ליאון ראדוסביץ', שקלע 18. רג'י רדינג קלע 10 והוסיף 5 ריבאונדים, גם מרקו באניץ' סיים עם 10.

בעקבות הניצחון, שיפרה באמברג את המאזן שלה ל-3:12 בליגה הגרמנית ונשארה צמודה לבאיירן מינכן השנייה, לה יש מאזן זהה. אלופת גרמניה, שהודיעה מוקדם יותר היום על החתמתו של בו מקאלב לחמישה שבועות נוספים, מחצה 75:91 את ארטלנד דראגונס. מקאלב בעצמו, שנמצא בכושר מצוין, הוביל חמישה שחקנים של באיירן עם דאבל-פיגרס כשקלע 18 נקודות, אליהו הוסיף גם 4 אסיסטים. ג'ון בריאנט קלע 15 והוריד 6 ריבאונדים. אנטון גאבל רשם משחק מצוין עם 13 נקודות, 7 אסיסטים ו-4 ריבאונדים. את ארטלנד דראגונס הוביל אנטוניו גרייבס עם 19 נקודות.

בו מקאלב שחקן באיירן מינכן (ימין) מול טיבור פלייס שחקן ברצלונה. GettyImages
נשאר בבאיירן, ונמצא בכושר טוב. מקאלב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully