וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

91 ספורטאים הבטיחו את מקומם במשחקים האירופיים

בין הספורטאים שהבטיחו את מקומם בתחרויות שיתקיימו בחודש יוני נמצאים נטע ריבקין ונבחרת ההתעמלות האומנותית, אלכס שטילוב, תומר אור, רון דרמון, אילנה קרטיש ומישה זילברמן. לוסטיג: "מצפים לכ-30 ספורטאים נוספים"

אלכס שטילוב. ברני ארדוב
אחד הספורטאים הישראלים הבכירים בבאקו. שטילוב/ברני ארדוב

91 ספורטאים וספורטאיות הבטיחו כבר את השתתפותם במשחקי אירופה הראשונים שיתקיימו ביוני הקרוב בבאקו, בהם יתקיימו תחרויות ב-20 ענפי ספורט ב-31 מקצועות, מהם 25 אולימפיים ושישה לא אולימפיים. תחרויות ב-11 ענפי ספורט יחשבו כחלק מהקריטריון למשחקים האולימפיים בריו כאשר מדובר בענפי האיגרוף, היאבקות, קשתות, אתלטיקה, כדורעף חופים, רכיבה על אופניים, קליעה, שחייה, טניס שולחן, טקוואנדו וטריאתלון.

נכון להיום, זכו בכרטיס ההשתתפות המתעמלות האומנותיות נטע ריבקין וטורי פילנובסקי (אישי) ונבחרת הנשים של ישראל, כמו גם מדליסט הארד מאליפות אירופה בהתעמלות מכשירים אלכס שטילוב. במשלחת תהיה גם מתעמלת מכשירים, אך עדיין לא נקבעה זהותה. בטריאתלון הבטיחו את השתתפותם רוו דרמון, אמיתי יונה, שחר שגיב, פאני בייסרון ואביטל גז. בסיוף יהיו לישראל ארבעה ספורטאים: תומר אור, עידו הרפה, אביטל מריניוק ודלילה חתואל. בהיאבקות שישה נציגים: המתאבקת אילנה קרטיש וכן חמישה גברים.

בבדמינטון ישתתף מישה זילברמן, בכדורעף חופים שון פייגה ואריאל הילמן. באופני הרים יקבע בהמשך אם יהיה זה שלומי חיימי או רותם ישי (לישראל הוקצה מקום למתחרה אחד). באקרובטיקה אושרה השתתפותם של מאי מילר, אביה ברנר ושובל סופר. בנוסף יופיעו בבאקו נבחרות ישראל באתלטיקה עם כ-45 ספורטאים ונבחרות הגברים והנשים בכדורסל 3X3. לישראל הוקצו גם מקומות לשתי מתאגרפות וחמישה מתאגרפים שעליהם עדיין לעמוד בקריטריון ישראלי. בשחייה הוקצו לישראל 11 מקומות, אך עדיין לא נקבעו הספורטאים שישתפו.

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי: "משלחת ישראל הולכת ומתגבשת ואנו מצפים לכ-30 ספורטאים נוספים שיכללו במשלחת הזאת. מדובר באירוע רב ענפי שיהווה הכנה מצויינת לספורטאים לקראת המשימה העיקרית של כולנו – ריו 2016". הספורטאים הנוספים שעשויים להצטרף יהיו מענפי הג'ודו (אם תצליח ישראל להופיע עם מתחרים בשבעה משקלים לפחות, הם עשויים להשתתף גם בתחרות הקבוצתית), קליעה למטרה, קשתות, רוכבי אופני כביש (גבר ואשה), כדורמים, שחיה צורנית, טניס שולחן, סמבו וקרטה. יצויין כי בג'ודו מצפים להשתתפותם של 12 עד 16 ספורטאים. בסוף מרץ 2015 תיסגר רשימת הספורטאים לבאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully