וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל אשקלון בורחת בפסגה

שני שערים תוך דקה של ירדן אבוחצירא (59) ושי רביבו (60) סידרו לקבוצה של יובל נעים מהפך ו-1:2 על שעריים בדרום. ליגה א' צפון: הפועל הרצליה השיגה 2:5 על מכבי מעלות, אבל גם יריבותיה לצמרת, קטמון (1:5 על צור שלום) וקרית אתא (0:1 על בית"ר נהריה) ניצחו

שחקן מכבי הרצליה, אסף קריספיס. קובי אליהו
חגיגת שערים. כריספיס/קובי אליהו

המאבק הנהדר שמספק לנו המחוז הצפוני של ליגה א' נמשך היום (שישי) כאשר קבוצות הצמרת השיגו ניצחונות ששמרו על הסטטוס קוו. הפועל הרצליה עדיין ראשונה אחרי 2:5 על מכבי מעלות, אבל גם יריבותיה לצמרת ניצחו. בדרום, הפועל אשקלון המוליכה ניצחה בחוץ 1:2 את מכבי שעריים. אתמול ניצחה בית"ר כפר סבא 1:2 את הפועל מרמורק.

צפון:

אין הפתעות בצמרת המחוז הצפוני כאשר הפועל הרצליה נותרת שבוע נוסף בפסגה אחרי 2:5 מרשים על מכבי מעלות. התוצאה הזו שומרת עבורה את הפער בצמרת על שתי נקודות. שגיא סבג (2), קווין ריינשטיין (28, פנדל), אסף כריספיס (79) ופאדי זיאדה (85, 89) הנחיתו מכה על הראש של מעלות שהתפרקה רק בעשר הדקות האחרונות, אבל נהנתה משערים של אילן טל (4) ואבי טפטה (81).

הפועל קטמון עלתה למקום השני בזכות יחס שערים עדיף ובעיקר בזכות ניצחון שמיני ברציפות, הפעם עם 1:5 קטלני על מכבי צור שלום. מיכאל קירטיבה (14), אדם מזרחי (69, 79), מיקו ממן (81) ועוז צבאג (92) השאירו את היריבה מתחת לקו האדום. קרית אתא החליפה עם קטמון מקומות ונשרה למקום השלישי, אבל גם היא יכולה להיות מרוצה בזכות 0:1 בחוץ על בית"ר נהריה אחרי ששחר סימנטוב (5) עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות. עירוני נשר שקורצת לשלישייה הראשונה איבדה נקודות וסיימה רק ב-1:1 מול הפועל בית שאן במשחק שבו שני השערים הובקעו בתוספת הזמן. תחילה אבי מלכה העלה את בית שאן ליתרון בדקה ה-91, אבל שלוש דקות לאחר מכן אמיר אלעלי השאיר נחמה לנשר.

שאר המשחקים:

מכבי דלית אל כרמל - איחוד בני מג'דל כרום 0:1
לדלית אל כרמל: באסם ארמלי 22

מ.ס. גבעת אולגה - מ.ס. כרמיאל/צפת 3:1
לגבעת אולגה: מקסים מורד 88. לכרמיאל/צפת: חן ידען (16, 90), סהר דהן (73)

הפועל אסי גלבוע - הפועל חדרה 0:1
לאסי גלבוע: אבי עמר (53, פנדל)

הפועל מגדל העמק - מכבי אום אל פאחם 0:3
למגדל העמק: אופק מלול (70, פנדל), מוטי אוחיון (85, 88)

גל שיש, הפועל תל אביב, גולש לעבר עדן נחמני, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
סיומת נפלאה שלו. עדן נחמני/ברני ארדוב

דרום:

הפועל אשקלון, שהתבשרה ביום חמישי שהיריבה הבאה שלה בגביע המדינה היא לא אחרת מאשר בית"ר ירושלים, המשיכה את הדהירה שלה עם 1:2 בחוץ על מכבי שעריים ופתחה שוב פער בפסגה. גיא עובדיה העלה את הקבוצה מרחובות ליתרון, אבל ירדן אבוחצירא (59) ושי רביבו הלוהט (60) השלימו מהפך תוך דקה. אתמול, היריבה שלה בצמרת, בית"ר כפר סבא, לא עשתה לה הנחות וניצחה 1:2 את הפועל מרמורק. אלעד כהן כבש ראשון לזכותה בדקה ה-35, מחמוד תלס איזן (42), אבל אפי אלון (75, פנדל) חתם את תוצאת המשחק עם שער שמצמק זמנית את הפער בפסגה לחמש נקודות.

סקציה נס ציונה סיימה ב-3:3 מטורף עם הפועל הוד השרון במשחק שבו החליפו שתי הקבוצות יתרון פעם אחר פעם. זה התחיל עם שער ראשון של אלכס באסוק בפנדל (8), אבל ניסים אסייג (17) וסהר לוי (32) הפכו ל-1:2 לנס ציונה. יניב לוזון (47) ודורי הלל (58) חוללו מהפך נוסף, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לעדן נחמני, אקס בית"ר ירושלים, שקבע 3:3 שבע דקות לסיום.

שאר המשחקים:

הפועל אזור - מכבי קרית מלאכי 1:1
לאזור: עידן חג'ג' (71). לקרית מלאכי: שרון מלכה (31)

הפועל מחנה יהודה - מ.ס. כפר קאסם 2:2
למחנה יהודה: נתנאל ועקנין (59), אלירן מגול (78). לכפר קאסם: עבדאללה טהא (55), רפי סגל (60)

מ.ס. שיכון המזרח - הפועל כפר שלם 1:1
לשיכון המזרח: יאיר כהן צדק 70. לכפר שלם: ליאונרדו אמסיס 44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully