וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי בלינקו נבחר לתפקיד יו"ר ארגון מאמני הכדורסל

26.12.2014 / 16:55

המאמן הוותיק יחליף בתפקיד את משה ויינקרנץ: "אפעל להפוך את הארגון לארגון יציג עם שיניים". אדלשטיין העביר אימון לדוגמה ל-150 מאמנים: "למאמן הישראלי יש פוטנציאל לגדל שחקנים יוצאים מן הכלל"

מאמן ברק נתניה רובי בלינקו. מגד גוזני
יש לו חזון. רובי בלינקו/מגד גוזני

רובי בלינקו נבחר היום (שישי) לתפקיד יו"ר ארגון המאמנים בבחירות שנערכו במכללה האקדמית בוינגייט. המאמן הוותיק, שמשמש כיום כמרצה בקורס המאמנים במכללה, מחליף את יושב ראש הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל משה ויינקרנץ, ששימש בתפקיד בשנים האחרונות: "אני מודה לכל המאמנים שהצביעו ומקווה לשרת אותם נאמנה", אמר בלינקו לאחר פרסום התוצאות, "החזון שלי לארגון הוא לשנות את מעמד המאמן הישראלי שנמצא כרגע בתחתית הבאר. בתוך כך, אפעל לקדם חקיקה בכנסת להסמכת מאמנים ואפעל להפוך את ארגון המאמנים לארגון יציג עם שיניים".

במהלך היום נערכה השתלמות לכ-150 מאמני כדורסל בישראל, השתלמות שנערכה בשיתוף עם ארגון המאמנים. מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין העביר אימון לדוגמה בהשתתפות קבוצות הנוער של אליצור נתניה ומ.כ חוף השרון, כשהמטרה הייתה להסביר למאמנים הנוכחים את הדרך האפקטיבית ביותר לאמן ילדים.

"המאמן הישראלי הוא יותר גמיש ופיקח ממאמנים זרים שנוקשים יותר במחשבה שלהם", אמר אדלשטיין במהלך ההשתלמות, "יש למאמנים הישראלים את כל הפוטנציאל לגדל שחקנים יוצאים מן הכלל, זאת למרות שהנבחרות שלנו אינן פייבוריטיות בד"כ. להבין כדורסל בצורה פנומנאלית זה לא מה שחשוב, מה שחשוב הוא לדעת להעביר את זה לשחקנים. כדי שהילדים שלנו יצליחו אנחנו כמאמנים קודם כל צריכים להשריש בהם הרגלים ויסודות בסיסיים. ברגע שהבסיס יהיה איתן ניתן יהיה להלביש עליו דברים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully