וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימונד בטוח: "הניצחון הקודם בדרבי יביא יותר נזק מתועלת"

26.12.2014 / 14:32

בהפועל תל אביב חוששים שמא הניצחון הקודם ביד אליהו יפגע בהם ברבע גמר הגביע (ש', 19:35, ספורט 5). אוחיון: "נבוא כדי לתת את הטון". הצהובים מפעילים לחץ על אלכס טיוס כדי שישחק

מרקיז היינס מכבי תל אביב מול רביב לימונד הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מוכנים לאתגר. לימונד מול היינס בדרבי הקודם/ברני ארדוב

לאחר שהעתירה של הפועל תל אביב לבית הדין של איגוד הכדורסל נדחתה היום (שישי), יחלו מחר משחקי רבע גמר גביע המדינה עם הדרבי התל אביבי הגדול בו תארח מכבי את הפועל (19:35, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: יערי רייניש, ארז גוריון וכפיר מועלם). מכבי תל אביב מגיעה למשחק לאחר השינויים הראשונים שביצעה בסגל הקבוצה לקראת הטופ 16, כשצירפה את ג'ו אלכסנדר ושחררה את אלכס מאריץ'. ללא אלכסנדר, שטרם הגיע לארץ, יופיעו הצהובים לדרבי, במטרה לנקום בהפועל על הניצחון ב-20 הפרש בסיבוב הראשון. מכבי רשמה למשחק את בריאן רנדל, מרקיז היינס, ג'רמי פארגו, סופוקליס שחורציאניטיס ודווין סמית', כשבקבוצה לוחצים על אלכס טיוס הפצוע ליטול חלק בהתמודדות.

"זה משחק אחד ואסור לנו להפסיד אותו", אמר יוגב אוחיון לקראת המשחק, "זה דרבי, אצלנו בבית, אנחנו רוצים להמשיך הלאה בגביע ורוצים לנצח. אין ספק שזה לא הולך להיות משחק פשוט. הפועל וגם אנחנו נמצאים בתקופה טובה, אבל אנחנו רוצים להסתכל רק על עצמנו ונבוא מוכנים כמה שיותר, להבדיל ממה שקרה במשחק הקודם, עכשיו נבוא לתת את הטון מההתחלה".

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. יוסי ציפקיס
"נבוא לתת את הטון". אוחיון/יוסי ציפקיס

בהפועל תל אביב יודעים שהניצחון הקל בדרבי הקודם לא יחזור על עצמו. בצוות המקצועי מקווים כי האנרגיה שהציגו האדומים באותו הדרבי, וגם במשחק שמינית הגמר ביום רביעי נגד נס ציונה, תחזור על עצמה, ואיתה תגיע גם האגרסיביות שתיתן להפועל סיכוי. בהפועל רוצים לשלוט בקצב המשחק, כשהם יודעים שיכולת הקליעה של דוראנד סקוט ולארי אובאנון, שהצטיינו בדרבי ביד אליהו בליגה ונמצאים בכושר יוצא מן הכלל, חיונית כדי להפתיע את מכיב בשנית. מתן נאור ימשיך להעדר בשל הפציעה שלו באזור שריר התאומים ועדיין לא ידוע מתי יוכל לחזור לפעילות.

"צריך לבוא לשחק חזק, ניצחנו אותם בנוקיה אבל אני חושב שזה יעשה לנו עכשיו יותר נזק כי הם יבואו יותר מוכנים", אמר רביב לימונד לקראת ההתמודדות, "אנחנו באים כל הזמן להסתכל על הלבן של העיניים של היריבה שלנו, אני מקווה שנוציא לפועל מה שנתכנן, אני בטוח שתהיה לנו הכנה טובה למשחק, ואם נעשה את זה אז אנחנו נהיה במשחק גם הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully