וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה: מגרלשווילי כשיר, תום מונד יקבל צ'אנס

המגן שחזר לאחרונה לאדומים יעלה בהרכב, ריקטס בסגל, אך לא יהיה בהרכב. אצל המארחים, מונד יפתח לראשונה במקומו של גדי קינדה. בקבוצה מנסים לעזור לניב זריהן, שנכלא ל-14 ימים בצבא (ש', 18:30)

מחזור 15מחצית27/12/2014
מ.ס. אשדוד
    0
      הפועל חיפה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה:

      * מפגשים בליגה הראשונה: 34. אשדוד מובילה 8:15 בניצחונות ועוד 11 משחקים נגמרו בתיקו.

      * כשאשדוד מארחת זה 2:11 בניצחונות לטובתה ועוד 5 משחקים נגמרו בתיקו.

      * אם אשדוד תבקיע היא תחגוג 50 שערי זכות מול הפועל חיפה.

      * לאשדוד יש שלושה ניצחונות בית רצופים על הפועל חיפה.

      * הפועל חיפה לא ניצחה את אשדוד בחוץ מאז מרץ 2001 (אורן זיתוני ומיכאל אניצ'יץ'). מאז ב-11 משחקים: שמונה ניצחונות לאשדוד ושלושה תיקו.

      * זה יהיה מפגש בין מלכות הכרטיסים האדומים של הליגה (חמישה לאשדוד – כולם בבית! – וארבעה להפועל חיפה).

      נתונים: דריבליסט

      אלון יפת שופט. ברני ארדוב
      ישפוט בין מלכות האדומים של הליגה. יפת/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות:

      מ.ס. אשדוד:

      אשדוד רגילה לשקט כמעט תמיד, אך הימים האחרונים היו קצת סוערים בשל מקרה ניב זריהן, שנשפט בבסיסו ונכלא ל-14 ימים עקב היעדרות מהצבא ללא אישור והתחצפות למפקדיו. היום הכינו בקבוצה מכתב, עליו חתמו כל הגורמים הבכירים במועדון ובו בקשה משלטונות הצבא להקל בעונשו של זריהן, שהיה אמור לפתוח בהרכב, אלא שרק בשבוע הבא ידונו בצבא, אם בכלל, בבקשה הזו.

      מלבד החלוץ הצעיר תחסר אשדוד גם את גדי קינדה, אחד השחקנים המשמעותיים במערך של ניר קלינגר. את מקומו של קינדה המוצהב ימלא תום מונד, שיפתח לראשונה לצד אלכסנדר דוידוב בקישור האחורי. מיכאל אוחנה ודויד סולארי ירכיבו את החלק הקדמי ולצדם אמורים לשחק גם ירו בלו ואור אינברום, אולם יכול להיות שקלינגר יעדיף לבסוף את חאתם עבד אלחמיד, לו יש יכולות יותר הגנתיות, בקישור הקדמי. מוראד אבו ענזה תורגל מדי פעם בהרכב הפותח, אבל נראה כי קלינגר יבחר בבלו. ג'ואן אושאניווה החולה ייעדר מהסגל. באשדוד אמרו: "אנחנו בכושר טוב וראו את זה גם במשחק החוץ שהפסדנו בקרית שמונה, בו היינו באותה רמה של הקבוצה שמובילה את הטבלה. צריך לחזור לנצח ולהמשיך לחלום על הפלייאוף העליון".

      הפועל חיפה:

      המגן השמאלי חיים מגרלשווילי יהיה כשיר ככל הנראה ויפתח. טוסיין ריקטס יהיה בסגל, אך הוא לא כשיר ל-90 דקות ולכן הוא לא יהיה בהרכב. קובי דג'אני בוודאות בחוץ בשל האדום שספג מול הפועל עכו. במקום השניים הלו ישחקו כנראה הישאם כיוואן ויובל שבתאי, כאשר מהראן לאלה יהיה חלוץ בודד. בחיפה יודעים שלמרות הניצחון על עכו, הם מסובכים מאוד בתחתית והפסד לאשדוד יכניס שוב את המערכת ללחץ. רועי שוקרני אמר לקראת המשחק: "חייבים לייצר רצף ניצחונות. זה יוסיף מאוד לביטחון שלנו וייתן הרבה אוויר להמשך. צפוי לנו משחק לא קל, במגרש בו לא ניצחנו הרבה שנים, אבל אני מאמין שאפשר לחזור מאשדוד עם תוצאה טובה". בחיפה חושבים על חיזוק ומקווים שעד תחילת השבוע הבא הבעלים יואב כץ יאשר רשמית את עסקת העברתו של ז'רקו קוראץ' בחזרה מבית"ר ירושלים. במקביל, בחיפה בודקים כמות גדולה של זרים שהוצעו לקבוצה ומעוניינים מאוד להביא את סיראז' נסאר מהפועל באר שבע, כאשר גם שמו של עמית בן שושן עלה כאופציה, אך בשלב זה לא נוצרו איתו שיחות בשל אי הוודאות במכבי נתניה.

      sheen-shitof

      מחיר חסר תקדים

      המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

      בשיתוף Epilady
      הישאם כיוואן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
      כיוואן ייכנס להרכב/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן:

      מ.ס. אשדוד: תום מונד

      כאמור, מונד אמור לפתוח לראשונה מאז שצורף. הקשר, שהיה על הכוונת של אשדוד מזמן, הגיע העונה ובקבוצה מעריכים שאפשר יהיה ליהנות מהפירות שלו עוד הרבה שנים. המבחן הראשון יהיה מחר.

      הפועל חיפה: פז'מיסל קובארז'

      עם כל הכבוד לניצחון על עכו, חיפה מגיעה למשחק כאנדרדוג. אשדוד אמורה לשלוט ולכן השוער הצ'כי יהיה חייב להיות במיטבו אם האדומים רוצים להשיג משהו ולייצר מומנטום חיובי.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלון יפת
      אצטדיון: אשדוד
      קהל: 2500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully