וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר בוועדה למניעת אלימות וגזענות בכדורגל? אלי טביב

הבעלים של בית"ר ירושלים, אשר גזר דינו בפרשת תקיפת הקטין בה הורשע אמור להישמע בשבוע הבא, יהיה חלק מהוועדה שהקימה מנהלת הליגה בכדורגל. עמותת "האדומים" זעמה: "זה הזוי"

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
דווקא הוא? טביב/ברני ארדוב

בצעד שעל הנייר נראה מוזר משהו, מונה הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, לחבר בוועדה של מנהלת הליגה בכדורגל למניעת אלימות וגזענות בכדורגל הישראלי. טביב הורשע בתקיפת קטין, אירוע שהתרחש בימיו כבעלים של הפועל תל אביב. בעוד פחות משבוע אמור להישמע גזר דינו בפרשה. בנוסף, בית"ר ירושלים, הקבוצה בה הוא שולט בימים אלה, הואשמה לא פעם בתקריות גזעניות כאלה ואחרות ובשורותיה לא ניתן למצוא אף שחקן ממוצא ערבי. טביב אומנם איננו יו"ר הוועדה, אולם הוא אמור להיות חבר מן המניין בה.

ההודעה על מינויו של טביב לוועדה לא עברה בשקט בקרב עמותת האדומים, עמותת אוהדי הפועל תל אביב. בהודעה של הארגון נמסר: "עמותת 'האדומים' מגנה בתוקף את החלטת מנהלת ליגות הכדורגל לצרף את אלי טביב כחבר בוועדה למניעת אלימות וטיפול בגזענות.

טביב הוא עבריין אלימות, שהורשע בתקיפת קטין ובשבוע הבא צפוי להינתן גזר דינו בבית משפט השלום בתל אביב. בנוסף, טביב הוא בעלים של מועדון שלא מוכן לצרף לשורותיו שחקנים ערבים רק בגלל דתם המוסלמית. מינויו של טביב כחבר בוועדה מהווה מסר בעייתי כלפי כל העוסקים במניעת אלימות בספורט.

עמותת 'האדומים' קוראת לשרת הספורט, לימור לבנת, ולשופטת בדימוס, עדנה בקנשטיין, המכהנת כיו"ר הוועדה הציבורית למניעת אלימות בספורט, וליתר האחראים על פעילות המנהלת להביא לביטול מיידי של המינוי ההזוי הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully