וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל פתח תקוה: נאסר רוצה לשבור בצורת

26.12.2014 / 11:29

הקשר יחליף את מליקסון אחרי שנה שלא כבש לקראת הפועל פתח תקוה (ש', 17:45, ספורט 1). המועדון דורש תשובות מעטר כבר בשבוע הבא. אצל האורחים: צ'ימזי אמבה ואבו זייד ייעדרו

מחזור 15מחצית27/12/2014
הפועל באר שבע
    1:2
      הפועל פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 80. לכל קבוצה יש 27 ניצחונות ועוד 26 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * כשבאר שבע מארחת היא מובילה 10:14 בניצחונות ועוד 17 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * חמש שנים עברו מאז ניצחון הבית האחרון של הפועל באר שבע על הפועל פתח תקוה. שני כובשי השערים מאז נמצאים בסגל של באר שבע גם היום: מאור מליקסון וסיראז' נסאר.

      * אלישע לוי אימן 36 פעמים נגד הפועל פתח תקוה. יש לו 16 ניצחונות, 8 תוצאות תיקו ו-12 הפסדים.

      * מאור בוזגלו כבש רק פעם אחת בקריירה נגד הפועל פתח תקוה – במרץ 2009, במדי מכבי תל אביב.

      * לעומתו, לשלומי ארבייטמן יש 12 שערים מול המלאבסים והוא, יחד עם יוסי בניון, הכובש הפעיל הפורה ביותר מולם.

      * הפועל פתח תקוה ניצחה רק פעם אחת מחוץ למושבה העונה – באשדוד.

      * זה מפגש בין שתיים מחמש הקבוצות שבמשחקיהן נופלים הרבה שערים בישראל (46 אצל פתח תקוה, 44 אצל באר שבע). זה מבטיח לנו שלושה שערים לפחות?

      נתונים: דריבליסט

      אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
      חמש שנים מאז הניצחון הביתי האחרון על הפועל פתח תקוה. אלישע לוי/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

      השינוי היחיד אותו מתכנן אלישע לוי לקראת המשחק מגיע בעקבות הפציעה של מאור מליקסון – סיראז' נאסר תורגל בהרכב ויפתח בפעם הראשונה עונה בהרכב של אלישע לוי. נאסר, שהפך מאז העונה שעברה לשחקן ספסל, לא כבש שער מעל שנה וכרגע מסרב לחתום על חוזה בטענה שמעמדו המקצועי נפגע. "אם נאסר יציג יכולת משכנעת, כמו שהוא יודע, אף אחד לא ימנע מבעדו לחזור ולהיות שחקן הרכב", אמרו בבאר שבע. במועדון החלו במשא ומתן להחתמת אוסטין אג'ידה על חוזה ארוך טווח ומקווים שגם דובב גבאי יפחית בדרישותיו על מנת שלא יהפוך כבר בחודש הקרוב לשחקן שיכול לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. הקבוצה תחסר כמובן את רועי גורדנה, שספג אדום שני העונה (הראשון, אגב, מול הפועל פתח תקוה בגביע הטוטו).

      במועדון מתכוונים לבדוק במהלך השבוע הבא סופית את נושא אלירן עטר. אם ריימס תציג דרישות ריאליות בנוגע למעברו, במועדון ינסו לסכם סופית את מעברו. עטר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הפך למועמד העיקרי של אלישע לוי בחוד ההתקפה. "יש לנו סגל מצוין, אם נרצה נתחזק נקודתית עם שחקן התקפה ושחקן הגנה", אמר לוי. "אנחנו חושבים על זה ועושים מאמצים כדי שזה יקרה". גם הבלם אדי גוטליב מועמד, אבל יגיע רק במקרה שהפועל עכו תפחית משמעותית את הדרישות הכספיות לגביו.

      "ההבדלים בין המשחקים בדוחה ובטדי לא היו כאלה גדולים, העניין הוא שהבנו שאי אפשר לחזור פעמיים על אותה טעות", אמר אופיר דוידזאדה לקראת המשחק. "הבנו שאם נשחק מול בית"ר י-ם כמו בסכנין נפסיד. ברדה הרים את כולנו איתו במחצית וזה מה שקרה במחצית השניה". לקראת המשחק מול פתח תקוה אמר: "במשחקים קודמים שנפלנו בהם היינו צריכים ליזום וקצת התקשינו. נבוא ללחוץ מהרגע הראשון כדי להבקיע מהר כמו נגד נתניה. אם זה יקרה אז ננצח בוודאות. הראש עדיין לא במשחק מול מכבי תל אביב".

      בנושא אחר: מנהלת השיווק וקשרי הקהילה, ציפורה חלפון, ששימשה בעבר כדוברת המועדון, החליטה לסיים את עבודתה. גורמים בהפועל באר שבע סיפרו על מתיחות ארוכה שנוצרה בינה לבין הנהלת הקבוצה, לאור שינוי בתפקודה ובמעמדה המקצועי, וזאת הובילה להחלטה להיפרד. במועדון ציינו כי חלפון הודתה להם תקופה ארוכה, יעילה, ויפה במועדון. חלפון מסרה בתגובה: "אני עוזבת כי פשוט הגיע הזמן לעשות את זה מקצועית. זה לא צעד פשוט עבורי. הרבה זמן לא יכולתי לראות את המועדון בלעדיי ואת עצמי בלעדיו. תהליך הגמילה החל לפני כמה חודשים, הכרתי בזה שאפשר להעביר את המפתחות. סיימתי את ייעודי ותפקידי".

      sheen-shitof

      פתרון טבעי

      גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

      בשיתוף גברא
      סיראז' נאסר הפועל באר שבע חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
      הזדמנות בהרכב. נאסר/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: הפועל פתח תקוה

      בהפועל פתח תקוה עשו השבוע את מירב המאמצים כדי להתנתק מפרשת עופר צברי. "אחד הדברים הכי טובים אצל כדורגלנים, זה שהם יודעים לשים דברים בצד ולעבור הלאה", אמר היום המנכ"ל יורם עינב. "זו פרשה לא פשוטה, אבל כרגע אנחנו צריכים להתרכז בהפועל פתח תקוה ולשחקנים יש משימה במשחק מאוד חשוב".

      בשעות הצהריים המוקדמות תתכנס מחר הקבוצה ותיסע באוטובוס ישירות לבאר שבע. עידן בר און היה וודאי רגוע יותר אם כל הסגל היה עומד לרשותו, אבל חסן אבו זייד מורחק וצ'ימזי אמבה קיבל אישור לצאת לחתונת אחותו בניגריה עוד בתחילת השבוע ויחזור ארצה רק בתחילת השבוע הבא.

      ייתכן שההיעדרות שלו תחזיר את בר און לשחק רק עם שני בלמים אחרי תקופה ממושכת בה נהג להעלות חמישה שחקנים בהגנה.

      עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. יוסי ציפקיס
      בסגל חסר. בר און/יוסי ציפקיס

      יעמדו למבחן

      הפועל באר שבע - סיראז' נאסר

      הקשר המוכשר של הפועל באר שבע איבד הרבה מאוד מאז תחילת העונה שעברה, אותה הוא פתח עם ששה שערים ב-12 משחקים. בחודש הנוכחי נאסר ציין תקופה של שנה ללא שערים, וזאת ההזדמנות שלו להוכיח לאלישע לוי שהוויתור עליו היה מוקדם מדי. עם פריחה מחודשת, וכדורגל נזיל, מישהו בהפועל באר שבע עוד עלול למצוא את עצמו מופתע ולשמוע שהוא מוכן להישאר, ומאס במחשבות על מעבר לבלגיה. כמעט שכחנו, הוא רק בן 24.

      הפועל פתח תקוה: עומרי אלטמן

      עמרי אלטמן יכול היה להגיע למשחק מול באר שבע כשהוא בכלל שחקן מכבי תל אביב, אבל כמושאל בהפועל פתח תקוה האתגר אפילו יותר גדול והרבה יהיה מונח על הכתפיים הצעירות שלו.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: וסרמיל
      קהל: 6500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully