וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה-מכבי נתניה: מזרחי יסתדר בלי ערן לוי ובן שושן?

לוי מורחק, בן שושן הודיע שהוא לא כשיר והמאמן מתלבט האם לפתוח עם שלושה בלמים. בן שמעון שוקל לחזור לשני בלמים, בן יאיר בתמונת ההרכב, פלצ'וק ומשה לוגסי חוזרים לסגל (ש', 18:30)

מחזור 15מחצית27/12/2014
מכבי פתח תקוה
    0
      מכבי נתניה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה:

      * מפגשים בליגה הראשונה: 106. מכבי נתניה מובילה 37:38 בניצחונות ועוד 31 משחקים נגמרו בתיקו.

      * כשמכבי פתח תקוה מארחת היא מובילה 15:23 בניצחונות ויש עוד 13 משחקים שנגמרו בתיקו.

      * אם נתניה תבקיע פעמיים, היא תחגוג 150 שערי זכות מול מכבי פתח תקוה מאז קום המדינה.

      * המפגש בסיבוב הקודם (4:4) רק חיזק את הנתון הבא: התוצאה הפופולרית ביותר במפגשים בין המאמן יוסי מזרחי למכבי פתח תקוה היא תיקו – 16 מ-29. היתר: שישה ניצחונות למזרחי ושבעה הפסדים.

      * שלוש שנים חלפו מאז ניצחון החוץ האחרון של מכבי נתניה על מכבי פתח תקוה – חן עזרא כבש את השער היחיד במשחק ההוא.

      נתונים: דריבליסט

      מאמן מכבי נתניה, יוסי מזרחי. קובי אליהו
      הרבה תוצאות תיקו מול מכבי פתח תקוה. מזרחי/קובי אליהו

      מפתחות והכנות:

      מכבי פתח תקוה:

      אחרי ה-4:4 בסיבוב הקודם, רן בן שמעון יחסר שחקן אחד משמעותי בסגל – יואכים מונונגה, שינותח ביום ראשון וייעדר חודש לפחות בעקבות קרע קטן במיניסקוס. ויש גם בשורה טובה: ניקולאס פלצ'וק ומשה לוגסי חזרו להתאמן וייכללו בסגל לראשונה מאז הפציעות שעברו. לוגסי נעדר כבר חודש וחצי, פלצ'וק כחודשיים. האחרון היה מועמד לעזוב בינואר, אבל כרגע לא ברור אם בן שמעון ישחרר אותו. בן שמעון לא תירגל הרכב והוא עשוי לחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה, שכן דדי בן דיין פצוע. אזורוב צפוי לפצוח בחוד. בן בן יאיר עשוי לקבל הזדמנות אחרונה במקום רועי דיין, שנטש את האימון אתמול בגלל מתיחה.

      במלאבס שבו לעסוק בימים האחרונים בעיקר בענייני רכש. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן רן בן שמעון רוצה את מוחמד כליבאת, אלעד גבאי והקשר הספרדי של קולז', איטור מונרוי, כאשר ההערכה היא שהאחרון יגיע לארץ רק לקראת סוף השבוע הבא ולא הנוכחי, לאחר שכל תנאיו כבר סוכמו. במועדון מקווים שמונרוי, שמנהל עם הקבוצה משא ומתן בשבועיים האחרונים, יחתום סופית על ההסכם ויהפוך לזר החמישי במקום איבן הרצג. בפתח תקוה לא ישחררו את קוסטדין אזורוב אם לא ימצאו לו תחליף ראוי במחיר הגיוני ובמקביל, החלוץ יסכים לעזוב עם פיצוי סביר. כרגע אזורוב דורש את חוזהו לכל העונה ומערים קשיים על ההנהלה בנוגע לשחרורו, למרות ההתעניינות מסכנין.

      ההפסד למכבי תל אביב ממקם את הקבוצה של בן שמעון במקום החמישי ערב המחזור, אבל המרחק מהקו האדום הוא חמש נקודות בלבד. "צריך להסתכל למעלה, אבל כדאי להביט בעיקר למטה. כולם יודעים שבליגה כזו צפופה, שני הפסדים ואתה חזק בתחתית. נתניה, בעונה קשה, רק ארבע נקודות מאיתנו", אמרו שחקנים בתום האימון אתמול. בן שמעון מצפה לשיפור משמעותי בחלק האחורי שלו, לאחר שהקבוצה חזרה לספוג בחמשת המחזורים האחרונים. המאמן שם דגש באסיפות על הבעיות בחלק האחורי.

      מכבי נתניה:

      עוד שבוע עבר ובעיר היהלומים מנסים לאסוף את השברים כדי להוציא נקודות מהמשחק מחר. נתניה תשחק ללא ערן לוי המוצהב, מה שיהווה אתגר לשחקנים אחרים. בכיר במועדון אמר לוואלה! ספורט: "לאורך העונה היו הרבה טרוניות על זה שיוסי מזרחי לא מוותר על ערן לוי. עכשיו נראה מה האחרים יעשו כשערן לא יכול לשחק?". גם עמית בן שושן ייעדר אחרי שנטש הבוקר את האימון בגלל פציעה. בן שושן סוחב פציעה בכף הרגל כבר זמן רב והבוקר הודיע שלא יוכל לשחק.

      מזרחי ייאלץ למצוא פתרונות להיעדרות של השניים ועשה ניסויים רבים באימון היום, אולם בכולם הקבוצה נראתה רע מאוד. אחד הניסויים היה לשחק עם שלושה בלמים, כאשר במקרה כזה איאד אבו עביד ישחק כבלם לצד של כריסטיאן סרגי וירין חסן, בעוד עמרי קנדה, שחוזר לסגל אחרי תקופה ארוכה, ייפתח כמגן ימני. אם מזרחי יעלה עם שני בלמים, ימשיך אבו עביד כמגן ימני וקנדה ימתין על הספסל. דיא סבע, שפוגש את האקסית, ינסה לנווט במרכז השדה והוא אחד היחידים בקבוצה שנמצא בכושר טוב. אור ברוך עשוי לפתוח כחלוץ מרכזי, כאשר גם ניר אברג'יל תורגל בהרכב בחלק מהאימון. עידן שריקי יחזור לסגל, אך צפוי להמתין על הספסל.

      sheen-shitof

      תוצאות מהיום ה-1

      הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

      בשיתוף נומייר פלוס
      ניקולאס פלצ'וק שחקן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
      יישאר לאחר שהחלים מהפציעה? פלצ'וק/ניב אהרונסון

      יעמדו למבחן:

      מכבי פתח תקוה: דניאל דימוב

      אחרי שפתח את העונה עם 16 כדורים ברשת בחמישה משחקים בלבד, בן שמעון שינה את המערך שלו וספג שער אחד בלבד בארבעה משחקים. הבלם הבולגרי של צסק"א סופיה עשה עבודה טובה ונראה היה שהמגרעות של תחילת העונה נעלמו, גם בעזרת חיפוי טוב ונכון של דנינו והניסיון החשוב של בן דיין. אבל בחמשת המשחקים האחרונים חלה שוב ירידה, אצל דימוב ובמשחק ההגנה בכלל. פתח תקוה חייבת לעצור את הסחף כבר עכשיו, אחרת תחזור לקרבות התחתית.

      מכבי נתניה: לארי קאיודה

      מזרחי קיים השבוע שיחה ארוכה עם קאיודה, כאשר המטרה הייתה להרגיע את החלוץ הצעיר, שאיבד כיוון באחרונה ובשבת שעברה גם ספג בפעם הראשונה קריאות ושריקות בוז מהאוהדים. קאיודה הוא עדיין הנשק הכי טוב שיש לנתניה להעמיד והיא חייבת אותו במיטבו מול ההגנה הרעועה שמנגד.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גיא ברגר
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 2500

      עדכון ראשון: 11:25

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully