וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.12

לריאל בורח החיזוק, ליברפול נואשת, מנצ'סטר יונייטד נדחית ומוכנה להשאיל, ברצלונה מערימה קשיים על יובנטוס, פודולסקי בדרך לאיטליה וארסנל מתקרבת להחתים ילד פלא. כל השמועות

ראג'ה נאינגולן שחקן רומא (שמאל) מול אנדראה ברטולאצ'י שחקן גנואה. AP
רוג'רס נואש. נאינגולן/AP

* ריאל מדריד מעוניינת בקשר קרוזיירו, לוקאס סילבה, אבל במועדון שלו הבהירו לשחקן שיהיה קשה מאוד להוציא את העסקה אל הפועל.

* סביליה מתעניינת ברדאמל פלקאו, אותו שאלה מנצ'סטר יונייטד ממונאקו רק בקיץ החולף.

* על פי דיווחים באיטליה, ליברפול עוקבת מקרוב אחר קשר רומא ראג'ה נאינגולן. הבלגי אמנם הצטרף לג'אלורוסי רק בקיץ האחרון, אך באיטליה מעריכים כי ברנדן רוג'רס "נואש לחיזוק" ורואה בנאינגולן "התאמה מושלמת" לליברפול.

* ג'ון גוידטי, המושאל לסלטיק ממנצ'סטר סיטי, עשוי בקרוב מאוד להשלים מעבר קבוע לסקוטים. החלוץ השבדי כבש העונה 11 שערים ב-16 הופעות.

* נשיא רומא ג'יימס פלוטה מתעקש: "קווין סטרוטמן לא יימכר למנצ'סטר יונייטד".

* אינטר קרוב לשאול עד תום העונה את חלוץ ארסנל לוקאס פודולסקי, כך על פי דיווח ב'קוריירה דלה סרה' האיטלקי. כמו כן, בעסקה תיכלל אופציית רכישה לנראזורי.

* ארסנל במו"מ מתקדם עם ילד הפלא הפולני קריסטיאן בייליק, ומציעה 1.6 מיליון ליש"ט לקבוצתו לגיה ורשה. בייליק בן ה-16 אמור לקבל החלטה סופית לגבי עתידו בימים הקרובים.

צפו בביצועיו של בייליק בן ה-16

* 'דיילי אקספרס' הבריטי מדווח כי מנצ'סטר יונייטד תאפשר לעדנאן ינוזאי לעבור בעסקת השאלה בחלון ההעברות הקרוב. אינטר וריאל סוסיאדד כבר בין המתעניינות.

* קשיים במגעים בין ברצלונה ליובנטוס על מעברו של המגן המאוכזב של הקטלאנים מרטין מונטויה. בארסה דורשת 20 מיליון יורו, סכום שיובנטוס לא מוכנה לשלם. מארסיי היא הקבוצה הנוספת שמנסה להחתימו.

* בקרוזיירו מנסים להניא את לוקאס סילבה מלעבור לריאל מדריד. המנהל הספורטיבי של הברזילאים אלכסנדר מטוס קיים שיחה בארבע עיניים עם הקשר בה התריע בפניו כי "יהיה לו קשה מאוד להשתלב בריאל תוך כדי העונה".

* בל'קיפ מדווחים שטוטנהאם נמצאת במו"מ מתקדם עם הקשר הצעיר והמוכשר של פריס סן ז'רמן, אדריאן ראביו. ראביו המבטיח, בן 19, חתם באוקטובר על הארכת חוזהו בסן ז'רמן, אך קרוב לעזוב אותה בכל זאת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מרטין מונטויה שחקן ברצלונה. GettyImages
ברצלונה מערימה קשיים. מונטויה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully