וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלאט ניסה להיות חכם מכולם והשאיר את הקאבס בחיסרון"

מאמן קליבלנד ספג ביקורת על השינויים בחמישייה לאחר פציעתו של ורז'או ואמר: "ננסה עוד דברים". לברון התרגש מהחזרה למיאמי: "היה מאוד אמוציונלי" והודה: "אנחנו לא מספיק טובים כרגע"

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס דוויין וייד מיאמי היט. AP
המון רגשות. לברון ו-ווייד/AP

קליבלנד הגיעה הלילה (בין חמישי לשישי) למשחק אולי הכי מדובר שלה העונה, במיאמי, שם לברון ג'יימס התארח אצל הקבוצה במדיה כיכב בארבע העונות החולפות. הקאבלירס חיפשו ניצחון רביעי ברציפות, אבל כנראה שהסיטואציה הייתה גדולה עליהם ולמרות 30 נקודות של קינג ג'יימס, ההיט הפתיעו עם 91:101 מצוין מבחינתם.

המצלמות התמקדו באופן טבעי בלברון, שלפני הג'אמפ הראשון חיבק את רענן כץ על הקווים ולאחר מכן התפנה לרגע ארוך עם דוויין וייד. פלאש הזכיר את הימים הגדולים שלו, כאשר צלף 24 נקודות עד להפסקה והוביל, יחד עם לואל דנג, את מיאמי לניצחון בחג המולד, כאשר ההיט מסתדרים גם בלי כריס בוש וג'וש מקרוברטס הפצועים. מיאמי הובילה כבר ב-17 הפרש, לפני שקליבלנד הצליחה להפוך ברבע האחרון. ריצה של המארחים במאני טיים נתנה להם את הניצחון. אצל הקאבס, שיחזור לסיבוב שני במיאמי ב-16 במרץ, שון מריון עלה בחמישייה במקום אנדרסון ורז'או שגמר את העונה. לברון וקיירי אירווינג נזקקו לטיפול לאחר שנפגעו תוך כדי המשחק, מה שבטח לא עזר לשקט הנפשי של דיוויד בלאט.

לברון ו-ווייד נראו מצחקקים יחד גם בהפסקה וגם בסיום. כוכב קליבלנד אף העביר את ערב חג המולד בביתו של וייד, בלילה שלפני המפגש. לאחר המשחק הוא פרסם באינסטגרם שלו תמונה משותפת של השניים וכתב: "מהרגע הראשון ועד שהכול ייגמר. דוויין וייד #אח #זה הולך מעבר לכדורסל ליצנים שכמוכם #המשפחה מעל הכול".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול לואול דנג שחקן מיאמי היט. רויטרס
קינג ג'יימס זכה לטקס יפה, אבל דווקא דנג בלט/רויטרס

מספרי המשחק:

* בפעם השביעית במפגשים ביניהם, גם לברון וגם וייד קלעו לפחות 30 נקודות כל אחד.

* לברון זרק 18 פעמים מהקו. מיאמי כולה זרקה רק 17. אלא שלברון החטיא שמונה פעמים, הכמות השנייה הכי גבוהה בקריירה שלו.

* קליבלנד במקום הרביעי בליגה ביעיליות התקפית, אבל רק במקום ה-23 בהגנה.

* מיאמי קלעה 44 נקודות בצבע. המחסור בסנטר הורגש היטב מול הקבוצה שמדורגת 29 בליגה בנקודות בצבע למשחק (34.8).

* לואל דנג סיים עם 25 נקודות, 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. הפעם הראשונה בקריירה שלו בה הוא מגיע למספרים כאלה.

* זה היה רק ניצחון הבית השישי של מיאמי העונה מתוך 16 משחקים. במשחק הביתי האחרון היא הפסידה לפילדלפיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

התגובות:

הקהל המקומי קיבל את ג'יימס באהבה. לברון נופף להם במספר מקרים, לאחר שהם נתנו לו סטנדינג אוביישן בהצגת השחקנים וכאשר הוצג סרטון עם ההיילייטס שלו מימיו בהיט. בסיום הוא אמר: "היה לי משחק מאוד אמוציונלי. קשה לשחק תחת הנסיבות האלה. מאוד קשה. אנחנו משחקים את המשחק הזה לתקופה מוגבלת בלבד. יש חיים מעבר לזה. אנחנו מתחרים על המגרש ועושים מה שצריך במקצוע שלנו, אבל זה אף פעם לא יפגע בחברות שלנו. אנחנו לא מספיק טובים כרגע. ניצחנו כמה משחקים ממש טובים, הפסדנו כמה, אבל אנחנו לא מספיק טובים".

כשנשאל על החזרה לקליבלנד לברון הוסיף בהחלטיות: "כששחקן מחליט על העתיד שלו, תמיד עולות שאלות לגבי זה. למה הוא עשה את זה או בחר בזה. מצד שני, כשאירגון מחליט לשחרר שחקן, תמיד אומרים שהוא עשה את זה לטובת הקבוצה. תחשבו על זה פעם".

דיוויד בלאט המאוכזב סיכם: "הרגשתי שיצאנו למשחק קצת יותר מדי מודאגים. מן הסתם, היה הרבה הייפ ורגשות סביב המשחק הזה. לא בגלל זה הפסדנו, אבל זה גרם לנו להיות קצת לא ממושמעים בהתחלה וזה פגע בנו. אתה רוצה שהשחקנים שלך יתעלמו מכל מה שקורה מסביב, אבל זה לא באמת אפשרי. לברון היה חלק מהתקופה הנהדרת כאן במיאמי ותמיד יהיו רגשות בסיטואציה כזו. ניסינו כמה דברים עם החמישייה ואולי ננסה כמה דברים אחרים. כשאתה מאבד מישהו כמו אנדי, אתה צריך לנסות להבין מה לעשות. הפעם זה לא ממש עבד טוב, אבל נקווה שמחר כבר כן".

מנגד, דוויין וייד אמר: "לא הייתה לנו פרידה רעה. שיחקנו אחד נגד השני במשך שבע שנים עד שלברון הגיע לכאן, כך שזה לא היה מוזר בכלל. פשוט חזרנו למצב שהיה לפני". מאמן מיאמי, אריק ספולסטרה, הוסיף: "הם שניים מהשחקנים הכי טובים בדור הזה. שניהם נהדרים והלוואי שהייתי יכול לשבת וליהנות מהם כמו אוהד, כי הם משחקים כדורסל פנטסטי. כל עוד השניים האלה משחקים, הקהל יקבל תמורה לכסף שלו".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
הפסד מאכזב עבור בלאט/AP

מה אמרו בתקשורת:

ישראל גוטיירס מ-ESPN כתב: "בזמן שכולם דיברו על קבלת הפנים, מיאמי ידעה שהחזרה של לברון אחרי 206 ימים בלבד תתן את האנרגיות הדרושות. הם לקחו את ה-רגע והפכו אותו לרגע שלהם. המחצית הראשונה של דוויין וייד הזכירה את הגרסה שלו מ-2008. הוא קלע כמה שלשות גדולות, אחת מהן על הראש של לברון, מה שהוביל למבט מחויך שלו לעבר חברו לקבוצה לשעבר".

בוב פינאן מה"ניוז הראלד" הוסיף: "ללברון לא היה את הקילר אינסטינקט במשחק הזה. הוא רק רצה להיות ה-BFF של כולם. לאורך העונה כולה הקאבס צריכים להסתגל לדברים. במשחק הזה הם נאלצו להסתדר לראשונה בלי אנדרסון ורז'או. בלאט שם את קווין לאב כסנטר בחמישייה, אבל ללאב אין הרבה נוכחות הגנתית כפאוור פורוורד ובטח שלא כסנטר. טריסטן תומפסון היה בחירה הרבה יותר קונבנציונלית לעמדה הזו. בלאט ניסה להיות יותר חכם מכולם, מה שהשאיר את הקאבס עם חיסרון גדול כל המשחק. יש להם כמה גבוהים בסגל ואי אפשר יהיה לדעת אם הם מסוגלים לשחק מבלי לנסות אותם".

ברנדון לויד, מה"אקרון ביקון ג'ורנל" סיכם: "קליבלנד לא מתקדמת לשום מקום. היא הולכת אחורה כרגע, בעיקר מבחינה הגנתית. בשני המשחקים האמוציונלים הראשונים שלה, קליבלנד לא הגיבה טוב. היא הפסידה בבית לניקס במשחק החזרה של לברון והפסידה במיאמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully