וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור שגב: "ניצחון מדהים". דרוקר: "יש לי שחקנים מיוחדים"

25.12.2014 / 23:04

הגארד שהדיח את האקסית נהריה ועלה עם נציגת הלאומית לרבע הגמר: "תצוגה מדהימה של לחימה, קשיחות ואמונה". מאמן ראשון לציון החמיא לאייזיאה סוואן: "עשה פעולה גדולה". קצורין מאוכזב

שלב שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל הסתיים הערב (חמישי) עם תוצאות די צפויות והפתעה אחת גדולה, כאשר ברק נתניה מהליגה הלאומית הדיחה את עירוני נהריה והפכה לנציגה היחידה של ליגת המשנה ברבע הגמר. אלו ארבעת משחקי השלב הבא:

מכבי תל אביב - הפועל תל אביב (שבת, 19:35, ספורט 5)
ברק נתניה - הפועל אילת (ראשון, 19:45, שידור משולב בספורט 5)
מכבי חיפה - גלבוע/גליל (ראשון, 20:00, שידור משולב בספורט 5)
מכבי ראשון לציון - הפועל ירושלים (ראשון, 20:45, שידור משולב בספורט 5)

רועי חגאי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
מה שעבד בארנה לא תפס בנתניה. רועי חגאי/אדריאן הרבשטיין

ליאור שגב, שעבר הקיץ מעירוני נהריה לברק נתניה, אמר לאחר שהדיח את קבוצתו הקודמת: "אני גאה בחברים שלי על תצוגה מדהימה של לחימה, קשיחות ואמונה. עידן פלדה הוא איש מדהים והניצחון הזה מגיע לו כי הוא מאמן ענק. יש לנו עוד הרבה עבודה בליגה וצריך לזכור שהגביע הוא רק בונוס".

רועי חגאי, מאמנה המאוכזב של נהריה, סיכם: "לצערי הפסדנו. צריך לתת המון קרדיט לנתניה שבאו באנדרדוג. זה מה שיפה בספורט - שבוע אחד אתה מנצח בארנה ושבוע אחרי מפסיד בנתניה".

מורן רוט, שהצטיין בשורות מכבי חיפה בניצחון על הפועל חולון, אמר בסיום המשחק: "הרגשה נהדרת לחזור לפה, לרוממה. שנה שלמה הרגשתי בבית, ולחזור זה טוב. עשינו ניצחון יפה, קבוצתי, יש לנו הרבה רוח ואנרגיה. זאת בהחלט הייתה חוויה. אנחנו לא מרגישים עוד את חצי הגמר, צריך לתת כבוד לכולם ופה ברוממה אנחנו צריכים את הקהל שימלא את האולם הזה ואני מאמין שלאט לאט זה יקרה".

איזיאה סוואן, מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
כמו כלבים שמוכנים להילחם. אייזיאה סוואן/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון עברה את בני הרצליה עם דרמה גדולה, בסיומה ניצחה 72:74.

אייזיאה סוואן, שקלע את סל הניצחון: "משחקים כאלה קורים, כקבוצה עוברים משחקים שאין לך את זה. לא שיחקנו טוב כקבוצה, אבל ידענו לנצח את זה בסופו של יום. אנחנו חבורה של שחקנים שאוהבים להילחם, אנחנו נראים כמו חבורה של כלבים שמוכנים להילחם גם אם נהיה בפיגור של 20. המאמן שלנו לא נותן לנו הנחות באימונים. הוא אומר לנו שאף אחד לא ייתן לנו כלום, אז באנו ולקחנו את המשחק הזה".

שרון דרוקר, מאמן מכבי ראשון לציון: "לקראת הסוף היינו בפיגור 7, אבל אלה שחקנים מיוחדים, אני רואה את זה באימונים, הם מסרבים להפסיד. שלוש דקות לסוף דיברנו והיינו מרוכזים, עשינו משהו טקטי שעבד לנו ונכנסו הסלים. הסל האחרון של אייזיאה הוא פעולה גדולה, הוא לקח את הזריקה בזמן. חשוב שידענו לצאת מזה עם ניצחון. יש לי חבר'ה תחרותיים ומדהימים, כיף לבוא לפה לאימונים. מול ירושלים זה משחק אחד וננסה לעשות ניצחון. אין מחר אחרי המשחק הזה, ננסה לעשות את המקסימום".

מולי קצורין, מאמן בני הרצליה: "הם קלעו כמה זריקות גדולות מבחוץ וגם הצליחו פעמיים ללכת לסל ולהוציא סל ועבירה. זה לא היה הפרש גדול שמבטיח משהו, אבל היינו במצב שהיינו צריכים למנף אותו ולקחת את המשחק. הם היו יותר מאורגנים, זה היה עניין של נקודה לפה, נקודה לשם. אצלם, שחקן שרגיל לעשות את הקליעות האלה קלע את הזריקה. אני לא אדבר על החלפת זרים או לא, יש שחקנים שישנם והתפקיד שלי להוציא מהם את המקסימום. ראיתי הרבה דברים טובים. מאמין שנוכל למנף את זה לניצחונות. ראשון היא מהקבוצות הטובות בליגה ובכל זאת הגענו לאן שהגענו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully